Tatjana Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Mijn Franse hangoortjes beide voedsters zijn nu 3 maanden oud en de ene is 3.5 kilo en de ander 2.9 is dit goed? Groetjes!
Joseeke Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Zijn ze beide raszuiver & familie van mekaar?
Margot Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Volgens mij waren het zusjes toch tatjana? Er kan altijd verschil zitten tussen de 2. Volgens mij had evee dat ook alleen dan met vlaamse reuzen.
Myrna Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Ik heb laatst een topic gevonden met daarin uitgelegd wat normaal is voor FH's mbt groei, een soort groeicurve. Ik kan alleen het topic niet meer vinden
Joseeke Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Volgens mij waren het zusjes toch tatjana?Er kan altijd verschil zitten tussen de 2. Volgens mij had evee dat ook alleen dan met vlaamse reuzen. Die van Evee zijn geen zusjes, volgens mij.Het komt wel eens voor dat jonge konijntjes vanuit hun nest wormpjes meekrijgen.Met een keutelonderzoek zou je dit uit kunnen sluiten.
Tatjana Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Geplaatst: 2 september 2010 Die van evee zijn idd geen zusjes deze wel maar bij mijn vlamen is er ook een groot verschil de ene is 7 kilo de ander 8.5...
Aanbevolen berichten