Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lieve BB-ers,

Morgen wordt mijn lieve, lieve voedstertje gecastreerd. Om 09:15 uur is ze aan de beurt.

Ik hoop zoo dat alles goed gaat en ik ga hier ook vanuit. Maar toch...ik vind het heel eng.:eek:

Ik ga zo even boodschappen doen en de lekkerste groente en fruit voor haar kopen. Deze geef ik ook mee aan de dierenarts voor als ze uit de narcose komt.

Voor de rest staat alles hier verder klaar. Pijnstilling krijg ik bij de dierenarts en dan vraag ik ook om wat spuitjes voor als ik eventueel moet dwangvoeren.

Willen jullie voor ons duimen!?:cool:

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Appel :love:

Geplaatst:

Mijn duimen draaien ook al! ;)

Mijn voedster is vorige week gecastreerd en alles was goed gegaan alleen ze heeft aan de wond lopen bijten.... :s Die moet ik nu elke dag schoonmaken. Het gaat vast goed komen!

Geplaatst: (aangepast)

Dank jullie wel...als ik haar morgenochtend heb weggebracht kom ik verslag uitbrengen.:yes:

aangepast door Appel
Geplaatst:

oeh spannend idd, kan me nog goed herinneren, miep is in juli geholpen... ook alles goed gegaan maar die spanning... dat je toch je popje wegbrengt voor een operatie! maar er gaan heel veel mensen duimen zie ik al, ik doe ook mee:D

Geplaatst:

Ik heb haar net in het vervoerskoffertje gedaan. Het ging gelukkig heel gemakkelijk. Ze liep er zelf in. Dus wij gaan nu. Tot straks!

Geplaatst:

Heel veel succes vandaag met je lieve voedstertje!

Op 2 augustus heb ik mijn 2 voedsters Nina & Ida tegelijk laten castreren op dezelfde dag.

Bij beide dames is het allemaal supergoed verlopen.

Ik ga duimen dat dit bij jouw voedster ook gebeurd :)

Geplaatst:

Ok, hier even een update. Vanochtend heb ik haar weggebracht. En eigenlijk heb ik nog niets te vertellen want ik weet nog niets. De assistente was heel erg aardig. Om 12 uur kan ik bellen om te vragen hoe het is gegaan en of ik haar kan ophalen. Dus dat ga ik zo doen. Ik ben hartstikke zenuwachtig!

Ik hoop dat het allemaal heel erg goed is gegaan en dat ik haar al kan ophalen!

Ik laat het jullie weten!

Geplaatst:

Ik belde net de dierenarts maar er was een spoedgeval tussengekomen. Dus ze was nog niet geopereerd!

Nu gaan ze beginnen. En dan kan ik om 15:00 uur bellen.

Geplaatst:
Ik belde net de dierenarts maar er was een spoedgeval tussengekomen. Dus ze was nog niet geopereerd!

Nu gaan ze beginnen. En dan kan ik om 15:00 uur bellen.

Spannend!

Even afwachten nog dus :)

Geplaatst:

Ohh ik heb gebeld en de operatie is goed gegaan!!:party: Ohh ik ben zo opgelucht. Ik heb even een paar traantjes weggepinkt haha.

Ze was alweer wakker en ze mag naar huis dus we gaan haar nu halen.:yipi:

Ik hou jullie op de hoogte,

Tot straks weer!

Geplaatst:

he he, we zijn eindelijk thuis! Wat een gedoe is het geweest. Ik ging naar de dierenarts en daar was alleen nog een assistentie. Zij was niet bij de operatie geweest en wist er niet zoveel vanaf. Dus ik kreeg alleen een brief mee met wat zaken waar ik op moest letten.

Ik wilde ook graag pijnstilling. Maar dat kon niet want zij wist niet wat mijn konijn voor een pijnstilling had gekregen. En zij vond het ook niet echt nodig omdat mijn nijn al pijnstilling had gehad na de operatie.

Ik wilde toch echt graag pijnstilling mee naar huis voor als het nodig was, want anders had ik niets. Nou om een lang verhaal kort te maken. Het duurde echt heel erg lang! Ik ben daar anderhalf uur geweest. Maar uiteindelijk metacam kat gekregen. Ik moet haar 2x per dag 0.4 ml geven.

Nou ja, en toen nog naar huis, overal in de file vanwege de spits.

Arme Snuf!

Maar goed, we zijn nu dus thuis. Ik heb haar met de onderkant van het vervoerskoffertje in het hok gezet. Ze komt er nog niet uit en als ze zich verzit valt ze soms ook bijna om. Ze is nog erg wankel. Ze heeft ook nog niet gedronken of gegeten.

En alles wat ik haar voorschotel hoeft ze niet. Ik denk dat ze nog even moet bijkomen. Maar ik hoop dat ze snel gaat eten en drinken.

Het rammetje zit hier nu alles te besnuffelen. En ook door de tralies te snuffelen naar mijn voedstertje. Lief he.

Ok BB-ers, tot straks weer!

Bedankt voor al het duimen!!

Geplaatst:

Wat ik me wel afvraag is wanneer ik haar de volgende pijnstilling moet geven? Is dit standaard na 12 uur. Dus ongeveer om 01:00 uur vannacht. En moet ik dat dan in haar mondje spuiten?

Geplaatst:

En ik zit met nog een probleem. Ze eet nog steeds niks. Waarschijnlijk vanaf vanochtend half 9 heeft ze niets meer gegeten. Want toen ze moest wachten bij de dierenarts omdat er een spoedgeval tussenkwam. Moet ik haar dan nu gaan dwangvoeren?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .