Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Reusje heeft sinds 2 dagen geleden een kaal plekje achter bij der rug, het ziet erna uit dat ze het zelf heeft gedaan maar het is geen wondje.

Alleen de haren zijn op dat plekje weg...

Waardoor kan ze dat doen ??

Geplaatst:

misschien had ze heel veel jeuk en is ze gaan krabben? of misschien heeft ze iets gedaan waar het andre nijntje niet blij mee was en is hij de dader. Als ze er veel aan krabt ga je beter naar de dierenarts.

Geplaatst:

Reusje zit niet met de anderen 2 samen, ze loopt los in huis maar haar plekje is naast de hok & ren van Snuifje en Kenji.

Mijn vriend zelf dacht dat ze gewoon jeuk heeft gehad maar ik hou het liever nog in de gaten en als ze het weer goed dan bel ik de DA even

Geplaatst: (aangepast)

Zitten er witte huidschilfertjes op de kale plekken & krabt je konijnn hier veel aan?

Zoja, dan KAN het vachtmijt zijn & als het dit is zou ik haar voorlopig even uit de buurt houden van jouw andeere 2 konijnen als ik jou was.

Vachtmijt kan besmettelijk zijn.

aangepast door Joseeke
Geplaatst:

Ergens langs geschuurd waardoor het er allemaal af is, Lijkt me sterk en ik heb geen idee waaraan.

Niks is scherp of gevaarlijk voor Reusje...

Als ik erover heen wrijf voel ik wel haartjes..

Geplaatst:

Ja het zijn volgens mij wel de nieuwe haartjes, ze verliest de laatste tijd veel haar.

De anderen 2 ook maar dat is duidelijk verharen.

Maar dat der 1 plek is twijfelde ik of het wel verharen is bij Reusje, maar het kan inderdaad zo zijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .