Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Pff net terug van de DA.

Ik kwam er van de week achter dat Kiki last van haar pootjes had, dus vanmorgen naar de DA.

Sore hocks helaas.

Nu diverse medicijnen gehad.

Maar nu is mijn vraag; zoals jullie weten lopen ze altijd los wat is nu het slimste?

1: Ze in het speelhuisje houden en dan wat kan ik dan het beste in het hok leggen?

2: Gewoon de vrijheid geven die ze gewend zijn

3: of ze in een nog kleiner hokje opsluiiten zodat ze bijna niet kan/kunnen lopen.

Ik spreek in meervoud want ik ga Stamper en Kiki niet appart zetten.

Geplaatst:

Nou ja ik heb ze nu beide maar lekker los gelaten in de tuin.

Want Kiki wist niet hoe snle ze het hok uit moest rennen toen ik even bij ze ging kijken.

Hopen maar dat de medicijnen snel gaan helpen.

Geplaatst:

Sorry, weet ook niet echt wat je er aan kunt doen.. Wat voor ondergrond is er overal dan? Ik zou ze in elk geval niet in een klein kooitje stoppen! Da's ook niet goed voor ze, worden ze vast niet vrolijker van.. Balen zeg, beterschap voor Kiki!

Geplaatst:

Dank je Iris

Tja wat voor ondergrond lopen ze op....gewooon in de tuin dus op tegels en kunstgras en in de toiletjes zit een soort van kleingesneden hooi (kom even niet op de naam)

Ik heb nu in het binnen hok een oud boxkleed gelegd, en de grote vervoersbox staat in het binnenhok met daarin een oud dekbedovertrek.

Dus als ze wilt kan ze zacht liggen.

Maar het enig zachte waar Kiki op wilt liggen is op Stamper.

Geplaatst:

Het gaat ook niet om zacht liggen, maar zacht lopen natuurlijk.. Ik weet het niet, mijn ervaringen met sore hocks zijn vrij beperkt, Feline is er wat gevoelig voor maar het zet nooit door, ben er aldoor op tijd bij. Is ook alleen bij een verandering van de ondergrond, verder niet. Maar ik denk dat je toch de ondergrond waar ze op loopt moet aanpassen.. Met alleen medicatie redt je het niet, pak je de oorzaak niet aan. Dan blijf je hier tegenaan lopen denk ik..

Geplaatst:

1: Ze in het speelhuisje houden en dan wat kan ik dan het beste in het hok leggen?

Zijl met profiel, zit ook in het speel huis van hummer.

2: Gewoon de vrijheid geven die ze gewend zijn

Dat kan als alles weer genesen is en de tegels droog zijn/ dit veroorzaakt vak het probeem.

3: of ze in een nog kleiner hokje opsluiiten zodat ze bijna niet kan/kunnen lopen.

Aan het speel huiseen veranda maken die droog is voor als het slecht weer is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .