Anouk Faber Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Hoi! Nou dacht ik mijn konijn eens blij te maken met een aantal wc rolletjes.In eerste instantie was het een geweldig speeltje, later werd dit opgegeten.Ik dacht eerst nog dat ze het stuk geknaagd had maar er waren nergens snippers of karton "kruimels" te vinden.Toen ik er op ging letten merkte ik dat ze het gewoon op eet.Ook de graafbak met krantenknipsels bleek ineens een lekker hapje, zo ook het hout van haar schuil hok. Ik vraag me af in hoeverre dit schadelijk is en gaat zijn.Heb nu al geen rolletjes meer gegeven, de bak is nu dus weg. Maar ik voel er toch weinig voor om haar hokje weg te halen!Kan iemand me vertellen hoe schadelijk dit is of (in het positieve geval) hoe NIET schadelijk?
Waspoeder Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 een klein beetje maakt niet uitmaar als ze alles opeten word het wel schadelijk
Bianca Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Mijn vorige nijn at het ook helemaal op, dus die kreeg ook geen karton meer. Waar is het hok van gemaakt en/of mee behandeld/geverfd?
Aanbevolen berichten