Ga naar inhoud

Joey en Fleur vandaag bij de DA voor castratie... zooo spannend!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik heb gemerkt met mijn voedster en ram is dat de voedster nog steeds geen tot weinig rust krijgt als de ram ernaast staat. Hij zal toch aandacht proberen te vragen en druk zijn. Helemaal apart heeft hier veel beter geholpen. Dan moet je inderdaad wel weer koppelen, maar ram-voedster koppelingen zijn vaak relatief makkelijk, zeker op jonge leeftijd.

Geplaatst:

Ik heb een mooi plekje voor Joey apart gemaakt en daar laat ik hem zeker de komende dagen lekker zitten. Ik had ze net nog even samen in de kamer en dat gaat voor een tijdje goed. Ze zitten allebei tussen elkaars pootjes te ruiken en het leek ook of Fleur hem wat kleine beetjes geeft, klopt dat?

Daarna gingen ze toch weer om elkaar heen draaien. Ik dacht eerst dat Fleur voor Joey weg liep, maar het lijkt er bijna ook wel op dat ze ruzie maken wie er bovenop mag... :P Anders zou ze toch helemaal een andere kant op lopen zou ik zeggen?!

Maar toen ging het over in bijten, tenminste zo leek het! Wat ik me nu afvraag is of ze echt vechten of dat dat meer wennen en spelen en btje machogedrag is?

Ik heb ze iig meteen weer uit elkaar gehaald en ze zitten nu weer lekker op hun eigen plekje. Het gaat helemaal prima met Fleur maar voor de zekerheid doe ik het toch nog ff rustig aan voor haar!

Hoe lang zouden jullie wachten met ze weer helemaal te koppelen?

Thanx!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .