Snoef Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 In een onbewaakt moment heeft Lily en/of Raffi de bananenschil van tafel geschoept en er zo te zien een stuk van opgegeten. Het was een erg rijpe banaan dus de schil was al zacht en slap, maar kan dit erg veel kwaad? Af en toe zijn het net kleine kienders...
Marjolijn Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik dacht dat de bananenschil zelf niet echt schadelijk was maar wel alle troep wat op een banaan wordt gespoten...... Maar weet het niet helemaal zeker dus pin me er niet op vast
Snoef Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2010 Hmm bedankt voor je reactie iig! Ik ga er maar vanuit dat ze het overleven...af en toe he!!!
Bianca Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 (aangepast) Mijn vorige nijn mocht geen banaan (teveel calcium en ze had chronische blaasstenen), maar die heeft ook verschillende keren de zak met boodschappen of mijn rugzak te pakken gehad voor ik het door had en dan dook ze ook altijd meteen op de banaan/bananen waar ze dan een stuk schil van op had voor ik haar er weer uit kon sleuren. :he:Geen idee of het kwaad kan maar zij is er nooit ziek van geworden (en had naarmate ze ouder werd toch wel vaak last van haar darmpjes, maar dus niet na zo'n stuk schil). 25 augustus 2010 aangepast door Bianca
Snoef Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2010 Lily en Raffi doen allebei nu gewoon dus ik ga er maar vanuit dat er niks ernstigs aan de hand is...Volgende keer niks meer op tafel laten slingeren iig
Aanbevolen berichten