renee1986 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 van de week heb ik de nijnen thuis gewogen. toen schrok ik met rot omdat ze volgens de weegschaal heel veel afgevallen waren.vandaag mijn moeder dus maar even op pad gestuurd om ze bij de dierenarts te wegen.rebbel is uiteindelijk zelfs wat aangekomen. maar lobke is toch wel wat afgevallen. Het was nog niks schokkends maar we houden het wel even in de gaten. ik ga ze over een week nog weer laten wegen.Het gekke is dat ik juist bang was dat rebbel afgevallen zou zijn aangezien hij minder groente is gaan eten.lobke eet verder prima en lijkt zich ook goed te voelen.Misschien een rare vraag maar zou het kunnen dat het zeg maar het babyvet is dat ze kwijt is. lobke is van juli 2009. is nu dus ruim een jaar.
Joseeke Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Lijkt me niet dat ze babyvet verloren is, waardoor ze afgevallen is.Is ze erg mager geworden?Als ze blijft afvallen kun je het beste even teruggaan naar de dierenarts, want dan is er meer aan de hand.
RaniVerberckt Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Toevallig!mijn konijn heet ook Lobke!i.v.m. je probleem zou ik best even langs de dierenarts gaan
Aanbevolen berichten