SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Jawel maar die past niet achterop ... ik kan hem wel beedhouden?
Sanne&Bunbun Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Als je het wilt gaan fietsen (weet niet hoe ver het is) zou ik hem iig ergens in doen. stel dat ie springt of valt heb je straks ook nog gebroken pootjes ofzo!
jrjsieben Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik denk dat het wel beter is Ik heb er ook niet zoveel verstand vanHeeft hij al gekeuteldIs bellen met assistent geen optie of dierenambulance of buren?
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 er is alleen dieren arts in gouda maar daar kan ik niet heen want in waddinwveen zijn nu geen dieren artsen(heb net gebeld)
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 nee nog niet gekeuteld assistend heb ik net gebeld maar er zijn geen dieren artsen en zij weet er ook niks vanaf dieren ambulance geen flouw idee hoe dat werkt ben ook pas 13 en ik denk niet dat mijn ouders dat goed vinden en buren spreek ik nooit...*zucht8 ik ga mijn vader ff bellen of hi eerder uit zijn werk kan komen!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 zijn oortjes zijn weer helemaal warm!!!
jrjsieben Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Telefoon (078) 613 57 79 Dit is een nummer van kk dierenarts met lieve assistente die er wel vertand van hebbenIk denk dat het wel goed komt hoor
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 inloop spreek uur in gouda is nu afgelopen...in waddinxvene mag ik pas om half 5 komen
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 maar hoe kom ik daar naar toe? zonder vervoer ik vrees dat ik moet wachten tot half 5 helaas!!moet ik nog water geven als ik niet zeker weet of het gas een verstopping of vergifteging is?
jrjsieben Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Telefoon (078) 613 57 79 Dit is een nummer van kk dierenarts met lieve assistente die er wel vertand van hebbenIk denk dat het wel goed komt hoorKan je in ieder geval vragen wat je nog meer kan doen tot half 5
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 mijn vader komt over een uur thuis ik heb een andere da gevonden hier in de buurd die is open om 4 uur hoe weet ik of ie kk is?de lijst van bb doet het niet en op internet kan ik niks vinden.
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Hij eett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jrjsieben Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 :party::party::party::party::party: Yeeahh
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 1 ss brokje zit eri!!! hij heeft weer zijn oortjes omhoor en probeerd alweer uit zijn handoek te ontsnappen:Pik had dan die limonade kruik 1 cooltruien en een handoek om hem heen gedaan zijn oortjes zijn weer lekker warm dus nu heeft hij alleen nog een handoek:P ik heb hem ook steeds gemasseerd en dat vond hij erg fijn!!
Bianca Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Is een heel goed teken, maar nog steeds even naar de DA gaan, want het gif zit nog in zijn lijfje en totdat hij er weer helemaal bovenop is kan het toch nog ineens fout gaan. Fijn dat je vader eerder thuis komt! Voor een 13-jarige doe je het allemaal heel goed.Hoe heet de DA waar je nu een afspraak hebt? Misschien kan dan iemand anders hier checken of hij KK is.
Sanne&Bunbun Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 wat fijn dat hij weer beetje bijdraait
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Is een heel goed teken, maar nog steeds even naar de DA gaan, want het gif zit nog in zijn lijfje en totdat hij er weer helemaal bovenop is kan het toch nog ineens fout gaan. Fijn dat je vader eerder thuis komt! Voor een 13-jarige doe je het allemaal heel goed.Hoe heet de DA waar je nu een afspraak hebt? Misschien kan dan iemand anders hier checken of hij KK is. hij heeft zich net gewassen!! Ja natuurlijk! Dankjewel;PDe dapraktijk heet dierenartspraktijk de gouwe in waddinxveen voor derest weet ik de namen niet van de da...
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 (aangepast) hij eet nu wortel dus krijgt ie iniedergeval wat vocht binnen:P en nu witlof nog beter!!:)o maar een paar hapjes:P 24 augustus 2010 aangepast door SanneLOVEmijnnijntjes
jrjsieben Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 is hij weer helemaal de oudeik vindt dat je het super heb gedaan pluimpje voor jouwHou ons op de hoogte
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 hij is weer helemaal de oude in het reis mandje berog hij te poepen eerst een beedje zacht 3 keutels en dan nog een stuk of 15 gewoon grote ronde harde keutels en toen bij de da zij hij dat alle gas eruit was dus blacky kon zo weer mee naar huis!!! Gelukkig alles goed afgelopen! Geweldig BB en bedankt allemaal voor jullie advies!!
Sanne&Bunbun Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 nou is het allemaal goed afgelopen! je hebt waarschijnlijk goede EHBO voor konijnen toegepast
Bianca Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Gelukkig! Toch goed dat je naar de DA bent geweest want als het niet goed was geweest had hij dood kunnen gaan. Maar je hebt het echt geweldig gedaan! Hou je nijn toch goed in de gaten voor het geval hij nog restanten van besjes in zijn darmpjes heeft. En vraag je ouders of ze je kunnen helpen om een net over de ren te spannen waar de besjes niet doorheen kunnen, zodat hij die niet meer kan eten.
pluis04 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 knap van je dat je zo goed je best gedaan hebt gelukkig gaat het nu weer goed met je konijn
Aanbevolen berichten