Mopje Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Hoi, Mijn prachtige mannetje word morgen geholpen... Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik allemaal moet doen wanneer ik hem weer terug heb. Weet wel dat ik handdoeken in de kooi moet leggen in plaats van stro.. Zijn er verder nog andere belangrijke dingen die ik moet weten?
Blacky Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Verwen hem lekker.Je mag hem best plagen met eten voor houden en hem wat extra's geven.Het is heel belangrijk dat hij warm blijft idd op handdoeken ligt en zo spoedig mogelijk weer gaat eten en drinken.In het begin kan het handig zijn om een bakje water bij hem neer te zetten want misschien is hij nog te suf om op te staan en dan kan hij er makkelijk bij.
Mopje Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2010 Verwennen zal ik zeker doen!! dankje voor de tips:)
Quin Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Ik was heel zenuwachtig toen mijn manneke geholpen werd. Heeelemaal nergens voor nodig! Hij was een beetje suf toen ik 'm op ging halen maar het ging al heel snel goed met hem.. Na een uurtje thuis te zijn zat hij al lekker hooi te eten dus dat ging allemaal heel fijntjes.. Stukjes witlof gingen er ook al vrij snel in.. De biks duurde wat langer maar omdat hij al hooi at maakte ik me daar niet zo heel veel zorgen over.. Ik had als bodembedekking een dierenkleedje en in het toilet stukken krant. Verder had ik ook een kussentje in het hok liggen en daar maakte hij dankbaar gebruik van.! Dus misschien ook wel lekker voor m? Verder inderdaad goed verwennen! Succes ermee!
Mopje Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Hij zit nu bij de dierenarts en mag hem zo ophalen.. hoop dat me schatje in orde is zo!!
Mopje Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 wat een rotdag!! mijn mannetje heeft de narcose niet overleefd!! :(:(
Gast Whitetiger Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 :(Oh wat vervelend. Heel veel sterkte.
Mopje Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 dankjullie wel.. vind het zo erg..:( hij was echt mijn mooie mannetje een echt knuffeltje en ga hem zo enorm missen:(
Aanbevolen berichten