Fluffie&Bunny Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Er was vanmorgen nog niks aan de hand en hij heeft ook gewoon gegeten, maar rond een uur of 12.30 lag hij heel snel te ademen, kan misschien ook al eerder zijn geweest. De DA gebeld en ik kon meteen komen. Hij heeft last van gas, ondertemperatuur en was al een beetje in een shock, hoe snel kan het wel niet gaan zeg, de DA heeft hem vocht toegediend, pijnstilling en darmstimulerende injecties gegeven. We zijn nu een half uur thuis en het gaat al een stuk beter. Hij heeft wat hooi gegeten, dus daar ben ik al blij mee.Maar ik schrok er wel van dat hij al een beetje in shock was.
bench Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 (aangepast) Fijn dat het al wat beter gaat! Beterschap voor Bunny. 22 augustus 2010 aangepast door bench Typfout
pechkonijn Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Dit zijn altijd nare berichten. Houd hem goed warm!
Fluffie&Bunny Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2010 Ja ik heb hem net in warme handdoeken gewikkeld en tegen me aangehouden en hij is al wat opgewarmd. Maar ik denk dat ik nog een kruik ga maken.
Aanbevolen berichten