Sascha Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Het gaat om een gecastreerde ram trouwens: Betere foto's ging niet.. Tis al een wonder dat ik foto's heb kunnen maken bij hem.
Laura1984 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Je bedoeld dat bruine? Dat is een stof die de geurklieren die daar zitten uitscheiden. Als dat opdroogt, wordt dat zo bruin, een soort korstje. Als je er aan ruikt heeft het ook een hele sterke (niet zo fijne) geur.
sennepenneke Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Is dat dan niet link ivm vleesvliegen?
Sascha Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2010 Maar dat kan ik er toch niet afpulken? Het leek echt alsof het vast aan zijn huidje zat. Heb er trouwens niet aan geroken hoor Gelukkig staan de nijnsels hier wel binnen, vind alleen van die kleine zwarte poepvliegjes.
Laura1984 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Je kunt het er evt. met een vochtig wattenstaafje heel voorzichtig afhalen... Of het vliegen aantrekt weet ik eigenlijk niet.
Sascha Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 Getverderrie.. Heb net bij een vent het weggehaald en het stinkt inderdaad heel erg. Ik schrok een beetje, want mijn dame had het ook!
Bianca Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Dat hebben volgens mij alle konijnen. Trekt geen vliegen aan denk ik, anders was ' het konijn' allang een uitgestorven diersoort want dan hadden ze allemaal maden gekregen...Ik zou het gewoon laten zitten want soms zit het zo vast dat je je konijn pijn doet als je het weghaalt en de volgende dag zit het er toch weer.
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Heren en dames hebben het beiden dus...het trekt geen vliegen aan.Het lijkt wel kaarsvet en is gewoon voorzichtig te verwijderen trek de huid plooien los er van dan friemel je het zo los.Het is net als oorsmeer bij mensen enkel harder.
Sascha Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2010 En stinkerder... Ging echt bijna over mijn nek Maar is het wel "noodzakelijk" dat het weggehaald word?
Aanbevolen berichten