josh08 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Hallo,Wij hebben hier thuis sinds 3 weken baby konijntjes.Nou piept er 1 van de 3 baby konijntjes als je hem oppakt.En als hij gewoon in et kooitje zit bij de rest dan maakt hij geluidjes alsof zen neusje verstopt is.Is er wat mis met het beestje?Dit konijntje is ook de kleinste van de 3.Hoop dat iemand me kan vertelle wat het is..Groetjes joshua
janeh Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 (aangepast) Hallo,Wij hebben hier thuis sinds 3 weken baby konijntjes.Nou piept er 1 van de 3 baby konijntjes als je hem oppakt.En als hij gewoon in et kooitje zit bij de rest dan maakt hij geluidjes alsof zen neusje verstopt is.Is er wat mis met het beestje?Dit konijntje is ook de kleinste van de 3.Hoop dat iemand me kan vertelle wat het is..Groetjes joshuamijn baby konijntje piept ook hij heeft zijn ogen open en hij is alleen wat moet ik doen om het te stoppenGroetjes jane:yes: 3 juni 2012 aangepast door janeh
Alis Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 Of er iets mis is met de ademhaling/luchtwegen en wat er dan is kan helaas alleen de dierenarts vertellen vrees ik. Succes met je baby nijn.
janeh Geplaatst: 9 juni 2012 Geplaatst: 9 juni 2012 josh ik heb rondt gezocht.en het blijkt dat ze bang zijn.we moeten in stapjes ze mak krijgen.eerst alleen het rugetje dan het hooft dan alles en dan proberen op de hand.ik wens je succes.(bij mij werkt het heel gout ik ben al aan het proberen om hem op mijn hand te doe)
Aniek Geplaatst: 9 juni 2012 Geplaatst: 9 juni 2012 Dit topic is al 2 jaar oud.. inmiddels zullen deze konijntjes volwassen konijntjes zijn.
Aanbevolen berichten