Sascha Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Heyhey! Eerst had Stamper een klein rood plekje bij zijn oogje.. Nu is het randje eromheen heel licht roze, en lijkt wat nattig. Ook zat er een beetje prut in zijn ooghoekje. Is dit nu ontstoken? Welk zalfje kan ik het beste biuj de da halen? Om nou Stamper mee te nemen vind ik een beetje onzin, al die stress voor een (wellicht) ontstoken oogje. Groetjes!
Mo Mo Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar toen mijn konijn een ontstoken oogje had zat het een beetje dicht, het traande en er zat wat prut in het ooghoekje. Het was toen rond inentingstijd, dus we hebben de DA er naar laten kijken. Deze heeft ons oogdruppeltjes meegegeven en na een week of drie consequent druppelen was het weer beter. Mijn konijn heeft echter een beschadiging aan het hoornvlies dus is er sowieso een beetje gevoelig voor...
Sascha Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2010 Aahh... Okay. Ik denk toch dat het niet zo heel ernstig is bij Stamp hoor. Hij heeft in april of mei zijn entingen gehad. De reden dat ik Stamp niet mee wil nemen is omdat ik eerst in de wiebelige bus met hem naar de DA moet dan.. En ik heb mijn twijfels over de kundigheid van de dierenartsen hier in de buurt. En Amsterdam, waar een goede praktijk zit is niet haalbaar zonder auto.
Mo Mo Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Ja, nou wat dat betreft heb ik enorm geluk: Mijn DA is ongeveer 100 meter verderop ^^
Aanbevolen berichten