o0kirs0o Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Beste mede-BB'ers, Toen ik zojuist Tommies tanden even controleerde (hij heeft enorme tandgroei), zag ik ineens dat hij in beide mondhoeken korstjes heeft zitten. Ik vroeg me af of iemand dit ook eens heeft meegemaakt en of iemand weet waar dit van kan komen en of ik hier wat tegen kan/moet doen. Alvast bedankt, Kirsten
Petradhd Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 He, hier heb ik toevallig een paar dagen geleden iets over gezien. Ik ga eens even kijken of ik het nog terug kan vinden voor je
Petradhd Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Helaas, het ging over cavia's Maar zou het niet zo kunnen zijn dat Tommie last heeft van kwijlen door zijn tandprobleem en dat dat dan weer de oorzaak van de korstjes is?
o0kirs0o Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 Ja ik heb de geslachtsorganen ook bekeken, maar daar schijnt niks mee aan de hand te zijn.Ik heb de DA even gebeld, moet zo werken, maar ga voor de zekerheid toch vanavond even langs. Ze zegt dat het misschien een ontsteking kan zijn.
Aanbevolen berichten