kyra Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo ik heb even een vraag,.Ik heb mijn nijntjes (buitenkonijnen) nu net ff binnen,.en ze vinden het super,.Nu maak ik me alleen wel een klein beetje zorgen om 1 van mijn konijnen,.diesel,.normaal gaat hij de hele woonkamer rond,.of gewoon lekker relaxen,.maar nu vind ik hem iets rustiger dan normaal of ik wordt een beetje gek,.Hij eet/drinkt goed net nog stukje appel op,.vanmorgen zijn biks gegeten en hooi keutelt en plast goed,.hij wast zichzelf wel maar vind hem rustiger...zijn neusje gaat ook iets sneller..dus ben een beetje bezorgd...
Blacky Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Gewoon even goed in de gaten houden idd.Zolang hij goed eet, drinkt en keutelt zal het wel meevallen.Maar er is er 1 die haar konijn het beste kent en dat ben jij.Dus als je twijfelt toch even een bezoekje aan de DA.En misschien vind hij het binnen gewoon te warm.
kyra Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 hoi hoi,.Ik had vanmiddag gelijk de DA ook even gebeld was toch wel beetje bezorgd en haar het 1 en ander verteld,.en ze zei ook als hij verder gewoon goed eet/drinkt keutelt enz is er niet zo heel veel aan de hand en dat ik hem gewoon even in de gaten moest houden maar als ik het niet vertrouwde kon ik direct terecht,.heb hem laten lopen in de tuin en hij at gewoon goed het gras,.huppelde weer,.leek niks aan het handje,.echt heel vreemd,.heb hem nu dan ook ff apart gezet zodat ik morgen kan zien of hij z'n hooi heeft gegeten enz,.maar zat net tedenken,.zo'n 2 dagen geleden liepen en renden ze door de hele tuin heen ,.normaal heb ik panelen ren(of hoe noem je zoiets) en buren hebben dus varens in de tuin waar dus een stukje ervan door de schutting heen kwam hij heeft wel een klein hapje gehad heb ik hem weggejaagd en het verwijderd zal dat misschien de oorzaak zijn???dat hij zich niet lekker voelde ofzo?
Bunny06 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geen idee of dat ermee te maken kan hebben.. Weet zo niet uit mijn hoofd wat giftig is en wat niet.. Misschien dat iemand anders het wel weet.. Maar hij is nu gewoon weer helemaal bij getrokken of merk je nu hij apart zit nog niet heel veel?..
kyra Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 ik weet dat varens ook slecht zijn voor nijntjes,.maar toen ik vanmorgen aan kwam lopen met de biks zat die al tewachten en hij lijkt verder gewoon zichzelf weer...wc lag vol keutels en plas. hij had zijn fruit/groentes op.En gisteravond heeft die heel de tijd rond gehuppeld in de tuin,.en gras gegeten,.dus misschien ben ik wel gewoon te overbezorgd!,.Maar in ieder geval wel bedankt voor de reacties
Bunny06 Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Als varens giftig zijn voor konijnen en jou konijn erbij kan komen, moet je iets verzinnen zodat hij er niet bij kan. Nu ging het dan goed maar misschien de volgende keer niet..In ieder geval mooi dat hij weer 'de oude' is..
kyra Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 normaal hebben ze een eigen plek waar ze kennen rennen spelen en eten,.maar toen ik de hok ging schoonmaken heb ik ze gewoon door de hele tuin laten rennen en er stak een stukje varen vd buren door de schutting,.was net niet snel genoeg....maar mijn buurtjes gaan de varens ook verwijderen hoorde ik net van ze,.maar verder gaat t weer goed(gelukkig)
Aanbevolen berichten