Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

mijn konijn heeft vaak last van vastgekoekte poep aan zijn billen,

ik heb net even mijn konijn in het bad gezet met een laagje warm water

en het idee dat het poep er dan af zou weken, toen alles eraf was geweekt

viel me op dat haar vagina of anus (om eerlijk te zijn zie ik het verschil nooit zo goed)

nogal dik was, gewoon een soort grote bal?..

Moet ik een foto plaatsen of weten jullie meteen al wat het is?

Alvast bedankt!

Ps. Het is echt een vrouwtje hoor ;)

Geplaatst:

Plakpoep komt door verkeerde voeding, dus het is zaak daar iets aan te veranderen. Wat voer je je konijn?

Zit er een ontsteking misschien? Geen maden te zien neem ik aan?

Geplaatst:

Hallo,

ik heb toch maar ff een afspraak gemaakt met de DA,

het scheen mischien om een ontsteking te gaan,

Wij geven gewoon brokken (niet gemengd), en veel hooi, dus daar kan het eignelijk niet aan liggen. er zijn geen maden te zien, het zag er eigenlijk best schoon uit, maar dat het zo dik is, is toch verontrustend,

ik houd jullie op de hoogte na het bezoekje aan de DA.

Bedankt!

Geplaatst:

ja, ik geef ook regelmatig groente,

zo om de dag,

ik heb al konijnen sinds ik vijf was, ik heb altijd zo gevoerd en dat is altijd goed gegaan.

groetjes

Geplaatst:

Hooi!

we zijn net terug van de DA. Hij zij dat het er normaal uit zag en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. dat aangeplakte poep kwam omdat ze haar eigen poep niet opeet en ze at te veel biks, waarschiknlijk eet ze ook van de portie eten voor ons andere konijn. het enige wat we zelf kunnen doen is het soms schoonmaken en idd genoeg groenvoer en hooi. bedankt voor jullie hulp!

groetjes

Geplaatst:

Je kunt wel meer doen hoor zorgen dat je konijn alvalt en de juiste portie eten krijgt. Ze is dus nu zo dik dat ze haar blindedarm keutels niet meer op eet, en binnen no time slachtoffer van maden kan worden....

De keuze is reuse en een gewaarschuwd mens teld voor 2 zeggen we altijd maar....

Geplaatst:

We geven al de goede hoeveelheid, 25 gram per kilo van het konijn.

Ze hebben ook een grote ren voor lichaamsbeweging.

Bedankt voor jullie hulp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .