xsuusx Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo iedereen,mijn konijn heeft vaak last van vastgekoekte poep aan zijn billen,ik heb net even mijn konijn in het bad gezet met een laagje warm wateren het idee dat het poep er dan af zou weken, toen alles eraf was geweektviel me op dat haar vagina of anus (om eerlijk te zijn zie ik het verschil nooit zo goed)nogal dik was, gewoon een soort grote bal?..Moet ik een foto plaatsen of weten jullie meteen al wat het is?Alvast bedankt!Ps. Het is echt een vrouwtje hoor
EliseD Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Plakpoep komt door verkeerde voeding, dus het is zaak daar iets aan te veranderen. Wat voer je je konijn? Zit er een ontsteking misschien? Geen maden te zien neem ik aan?
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik zou even snel naar de dierenarts gaan zo te horen is de boel ontstoken.....wij zijn geen artsen hier op het forum.
xsuusx Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo, ik heb toch maar ff een afspraak gemaakt met de DA,het scheen mischien om een ontsteking te gaan, Wij geven gewoon brokken (niet gemengd), en veel hooi, dus daar kan het eignelijk niet aan liggen. er zijn geen maden te zien, het zag er eigenlijk best schoon uit, maar dat het zo dik is, is toch verontrustend, ik houd jullie op de hoogte na het bezoekje aan de DA. Bedankt!
W&W Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geef je geen groenten? Die zijn namelijk ook erg belangrijk..
xsuusx Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 ja, ik geef ook regelmatig groente, zo om de dag,ik heb al konijnen sinds ik vijf was, ik heb altijd zo gevoerd en dat is altijd goed gegaan. groetjes
xsuusx Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 Hooi!we zijn net terug van de DA. Hij zij dat het er normaal uit zag en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. dat aangeplakte poep kwam omdat ze haar eigen poep niet opeet en ze at te veel biks, waarschiknlijk eet ze ook van de portie eten voor ons andere konijn. het enige wat we zelf kunnen doen is het soms schoonmaken en idd genoeg groenvoer en hooi. bedankt voor jullie hulp!groetjes
Fluffie&Bunny Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Fijn dat het geen ontsteking is
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Je kunt wel meer doen hoor zorgen dat je konijn alvalt en de juiste portie eten krijgt. Ze is dus nu zo dik dat ze haar blindedarm keutels niet meer op eet, en binnen no time slachtoffer van maden kan worden....De keuze is reuse en een gewaarschuwd mens teld voor 2 zeggen we altijd maar....
xsuusx Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 We geven al de goede hoeveelheid, 25 gram per kilo van het konijn.Ze hebben ook een grote ren voor lichaamsbeweging.Bedankt voor jullie hulp!
Aanbevolen berichten