Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja hoor, waarschijnlijk wel. Konijnenplas kan allerlei verschillende kleuren hebben, vaak ook afhankelijk van wat ze gegeten hebben. Alleen als je echt bloed in de urine ziet (dus niet gewoon een rodig plasje, want ook dat kan heel normaal zijn) moet je gelijk aan de bel trekken.

Geplaatst:

Het schijnt dat je het er ook wel dóór kunt zien zitten.. Normale urine met bloed erdóór.. Aldus mijn DA. Maar dan is het dus ook goed mis..

Maar de kleur zegt echt geen donder over of er wel of geen bloed in zit, wij testen de urine gewoon zelf en zelfs de meest normaal uitziende urine van Indy bevatte regelmatig bloed.

Geplaatst:

Ik heb dat ook weleens gehad bij een konijn. Toen was het ook wat dikker (de plas, niet het konijn). Het ging vanzelf over. Ik zou het even goed in de gaten houden, want als het echt wit en korrelig wordt dan kan het misschien blaasgruis zijn.

Geplaatst:

Ook mijn voedster heeft een witte plas. Ik wist eerst ook niet wat het was want mijn vorige voedster had het niet of was in ieder geval zindelijk. Nu kom ik het bijna overal tegen en blijkt dat deze dame niet op de bak plast (iig niet zoveel).

Geplaatst:
zie ik dat haar plas wittig en creme is

Net zoals bailys:$

Is dit normaal

Niet als het ook smaakt als Bailey's.. :whistle2:

dan moet je haar toch wat anders latend drinken... :he:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .