Bianca Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik ken dat gevoel van 'oh jee, ik ben lastig', maar dat moet je nu even proberen te negeren want je konijn gaat voor! Wat bij mij wel helpt is in plaats van me schuldig voelen gewoon boos worden dat die DA je dat gevoel geeft terwijl je juist probeert je konijn te redden! Misschien helpt dat om het wat makkelijker te maken morgen langs te gaan met de keutels en te eisen dat ze onmiddellijk worden getest of cocci.. coci.. dat ene wat Cindy zei..
Bunny06 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik zou ook het ontlasting laten nakijken. Of heb je dat toevallig vandaag al gedaan?Desnoods naar een andere praktijk die er wel de ernst erin ziet..
Leonie81 Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 Het lijkt weer goed te gaan met Pica! Hij eet weer voldoende biks en hooi en is lekker actief en nieuwsgierig! Daarnaast zijn ook zijn keutels goed; geen diarree of plakpoep meer. Geen aanwijzingen voor coc (is inderdaad makkelijker dan coccidiociose ;-) hahaha) Vandaag is ook de laatste dag dat ik medicatie moet toedienen; die hebben hun werk dus blijkbaar goed gedaan! Nogmaals bedankt voor al jullie tips! :mdr:
Margot Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Wat fijn dat het alweer een stuk beter gaat!
10ploveflappy Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Wat fijn om te horen! Geweldig!
Aanbevolen berichten