Tanja1986 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik had al een paar dagen het idee dat mij konijn niet helemaal lekker in orde was. Hij lag regelmatig met zijn hoofd op zijn voerbakje of op het konijnentoilet. Maar ondanks dat ik dat vreemd vond, rende hij lekker rond en was nog heel nieuwsgierig. Gisteren hoorde ik hem ineens ademen, het was geen hijgen, maar klonk een beetje alsof hij aan het snurken was. Hier op de website las ik dat wanneer een konijn hijgt, hij waarschijnlijk pijn heeft, dus heb ik meteen de dierenarts gebeld voor een afspraak. Ik kon er gelukkig meteen naartoe. De diagnose: Knuffel heeft een longontsteking:(Nu zit hij aan de AB en hoop ik dat het snel over is, maar ik houd hem nog wel goed in de gaten.De reden dat ik dit hier op de website plaats, ik had gisteren gezocht op de site wat het zou kunnen zijn dat een konijn zijn hoofd telkens ergens op legt en zo bijzonder ademt. Behalve het stukje over het hijgen, kon ik niet zo veel informatie vinden. Ik hoop daarom met dit stukje meer mensen wat info te kunnen geven.
Aanbevolen berichten