Liefs_mij Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 zoals sommige weten is mijn konijn gister gecastreerd. toen ik hem ophaalde vroeg de DA al of hij zindelijk was. waarop ik antwoordde. ja heel erg.. op een gegeven moment de binnenbak in orde gemaakt met lekkere zachte handdoeken blokje hout wat gras en biks enz.. beviel hem erg goed! maar het keutelen en plassen gebeurde maar niet. daarna heb ik hem dus met handdoeken enz.. in het buitenverblijf gezet. hij wist niet hoe snel hij moest keutelen en plassen! nu is mijn vraag: ik heb vandaag een hor gekocht.. is het erg als ik hem lekker in zijn buitenverblijf laat? ik hou het allemaal goed in de gaten. en het hok is helemaal schoon en bacterievrij.. vind het zo sneu om te zien dat hij alles ophoud omdat hij 3dagen binnen moet zitten aub tips en adviezen:$
Solfide Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Het is goed weer, niet te koud.Ik heb het idee dat als hij binnen moet blijven het zijn herstel ook niet ten goed komt. Ik zou 'm fijn buiten laten, dan maar wat extra hygiene nog of een extra check-up dan binnen.
Dollie Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Het is goed weer, niet te koud.Ik heb het idee dat als hij binnen moet blijven het zijn herstel ook niet ten goed komt. Ik zou 'm fijn buiten laten, dan maar wat extra hygiene nog of een extra check-up dan binnen.Sluit ik me bij aan.
Liefs_mij Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 okee. dan doe ik dat. inderdaad. het is echt te zielig. ik keek sowieso elke ochtend en avond. handdoeken verschonen enz.. helaas gaat meneer aan de wandel met de wc.. hij is niet gewend dat daar iets anders dan zaagsel inzit.. dus dat is even minder!
Liefs_mij Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 nee helaas niet. hij plast namelijk in de achterhoek van het hok.. aan de andere kant kon dit wel,.. maar waar die nu staat zit allemaal hout.. p.s even een ander vraagje stiekem:$ wanneer mag het konijn weer binnen een beetje rondlopen? dat ben ik helemaal vergeten te vragen.. we hebben wel een wollen kleed. (deze is heel laag) dus de wond komt er niet op zeg maar
Liefs_mij Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 hij zit nu weer in het buitenhok.. 3 handdoeken en lekker eten en drinken enz.. ben benieuwd!
Solfide Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Dubbelzijdige tape, gaatjes boren, klevend klitteband... zijn meerdere manieren om het ding vast te zetten.Hoe is hij de nacht doorgekomen?
Aanbevolen berichten