ShinLi Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik had gister al ff in de lijst gekeken met konijnkundige dierenartsen, er stonden 2 in friesland, maar beide in Leeuwarden. Dit is te ver rijden voor mij. Dus ik ben benieuwd of mensen hier nog andere dierenartsen aan kunnen raden in Friesland meer in de omgeving van zuid-west friesland, bolsward/sneek. In ons eigen dorp hebben we wel een dierenarts, maar volgens mij heeft hij de ballen verstand niet van konijnen. Er zijn verscheidende dierenartsen in sneek, en één in bolsward voor zover ik weet. Als iemand ervaringen heeft met één van deze dierenartsen op gebied van konijnen zou ik dat graag horen. Dit in verband met volgens mij wat bloedplassen van mijn rammetje, en het ziet er ook niet zo uit als het hoort aan de onderkant (bij het piemeltje). En het castreren later van hem. Ik zou zo snel mogelijk antwoord willen hebben als iemand mij kan helpen, anders ga ik straks eens bellen naar een paar dierenartsen.
mirjamspd Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 ik zit bij een dierenarts in drachten > Elke dierenartsdie vind ik zelf erg goed, kan je verder niet helpen met een dienarts in sneek/bolsward
ShinLi Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 Dankjewel, maar Drachten is ook echt te ver rijden XD, ook niet handig hier vandaan, niet veel snelwegen in het begin .Maar ik ben dus vanmiddag bij de dierenarts in Bolsward geweest, gewone spreekuur tussen 5 en 6. Ik vond het heel positief daar, de dierenarts nam echt de tijd om mijn verhaal aan te horen, stelde vragen om verder wat uit te vinden. Nu blijkt dat de penis wat.... nou zit zeg maar, het komt er niet goed uit zoals het normaal hoort XD. Op dit moment is er nog niet veel aan te doen, en het is afwachten hoe het komt nadat ie is uitgegroeid. Heb wel voor de zekerheid een antibiotica kuur en wat pijnstilling meegekregen omdat ie toch niet zo denderend heeft gegeten de afgelopen dagen. Als hij gecastreerd word en het is niet beter geworden kunnen ze eventueel dan bekijken of ze er iets aan kunnen doen. Voor nu is het afwachten hoe het komt.
Aanbevolen berichten