Liefs_mij Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 hoi iedereen! vandaag is mijn konijn gecastreerd, alles is heel goed gegaan! hij gedroeg zich voorbeeldig werd gezegd.. vorg me toen af of dat mijn konijn wel was:mdr:. maar dat was zo alleen hij heeft nog steeds niet gepoept! heb hem om 3uur op gehaald. hij eet wel gewoon!
nathalie b Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Kan makkelijk en paar uur duren voor er keutels zijn......Ik denk in de loop van de vanavond pas weer keutelfeest!Het is in ieder geval een supergoed teken dat het ventje wel eet dus de rest zal volgen....
Liefs_mij Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2010 ja inderdaad! hij heeft nu al twee blaadjes witlof op. en ander groenvoer. en wat biks.. nou ik zal eens kijken hoelang het gaat duren voordat het feest kan beginnen:party:
EliseD Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Als hij maar eet, komt het vanzelf. Goed dat hij al hooi eet, hier wilden ze alleen maar groen de eerste dag..
nathalie b Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Tijdens de narcose liggen de darmpjes ook bijna stil dus hebben in die tijd ook geen keutels kunnen maken.......Komt allemaal vast wel goed!Zal straks nog even neuzen of het al zover is...Pas in paniek raken als hij morgenochtend nog niet gekeuteld heeft.Dan even kontakt opnemen met je DA en om primperit vragen.
Liefs_mij Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2010 GOED NIEUWS! hij keutelt weer lekker in het rond! plassen nog niet.. maar dat doen nijnen al niet zo veel.. biks laat ie op het moment even staan. en hooi nu ook een beetje.. maar het gaat goed voor zo ver ik het kan zien! hij kan weer uit de fles drinken. had ie vanmiddag de kracht nog niet voor..
nathalie b Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Kijk!Wat zei ik je.....alles komt goed hoor....hij en jij doen het fantastisch!
Aanbevolen berichten