Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb nog niet aan Lizzie's buikje gevoeld, maar vandaag lukte het wel om zittend op de grond haar met snoepjes op schoot te lokken waar ik haar vervolgens een minuut of vijf mocht aaien terwijl ze lekker ging liggen! Das de eerste keer zonder enige vorm van dwang! :party::party::party:

Helemaal OT, maar moest er ERGENS even over vertellen!! :he:

Blijf wel moeilijk vinden om haar languit te zien liggen.. maar Dollie horend zal dat voorlopig nog wel niet over gaan (als jij het ook nog steeds hebt bij Feline)

Nou Feline ligt niet gewoon lang uit, die ligt echt "dood"..

a6896bb6.jpg

Dat heb ik bij Indy écht alleen gezien toen hij dood was en bij Fred nog nooit. Natuurlijk fijn dat ze zó relaxt ligt te slapen, maar ze blijft me de stuipen op het lijf jagen.. :he:

Maar wat fijn dat ze bij je kwam! Komt vast helemaal goed als ik dat zo hoor!

Geplaatst:

Ja das wel griezelig. Ik dacht dat alleen FH's veel 'dood' lagen. Lizzie ligt graag languit op haar buik maar dat deed Zoë dus vooral bij veel pijn..

Gisteren was ze trouwens precies 10 weekjes! :party:

Geplaatst:

Vandaag Lizzie's buikje gevoeld, al hield ze hem nogal gespannen. (Ze denkt waarschijnlijk dat ik haar op wil pakken als ik haar onder haar buik pak.) Wat me opviel was dat ik haar blinde darm (flinke steng die diagonaal door de buik loopt) heel goed kon voelen. Ik denk tenminste dat dat hem is, want ik heb een keer bij de DA aan Zoë's buikje mogen voelen toen die zei dat ze de blindedarm duidelijk kon voelen. Maar toen had Zoë darmprobleempjes. Voelt iemand anders die 'streng' ook bij een verder waarschijnlijk toch wel gezond konijn?

Geplaatst:

Ik dacht oh doen we ff.... voelen of ik die streng ook voel... dan bij Gijs want Miep voel ik alleen dr wond/litteken daar dus das niet objectief.... nou... Gijs was niet gediend van buikje voelen...hij pakte alle attracties in de ren om mij te ontlopen... goed... ik kan je dus niet verder helpen Bianca ;)

Geplaatst:

Dankjewel voor het proberen. Misschien zat de BD gewoon goed vol bij Lizzie, want ze is verder prima gezond. Al laat ze wel a en toe hele strengen BDK's liggen. Zal binnenkort nog eens proberen te voelen.

Geplaatst:

Hier verschilt het gedrag ook enorm bij mijn konijnen. Op een gegeven moment leer je ze beter kennen en voel je inderdaad dat er iets niet goed is. Knijster zit bij mij vaak ook stil in een hoekje met de oogjes half dichtgeknepen. Hij ligt ook wel eens languit, maar niet vaak. Loena ligt graag languit met haar grote flappers opengeklapt. Als ze beide het tegenovergestelde doen, dan weet ik dat er iets mis is.

Neem de tijd om je konijntjes te leren kennen. Zolang ze goed eten en keutelen, dan is er vaak niets aan de hand. Bij mijn hangoor Loena kan ik trouwens wel goed zien wanneer ze blij is: ze gaat met haar oren wat naar voren en bij de 'wortel' gaat het een stukje omhoog.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .