Duffy Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ons konijn is inmiddels ruim een jaar. Zo'n 1 keer per dag niest hij een paar keer en dan komt er een grote klodder wit snot/sluim uit zijn neusje. Verder is hij gezond, eet en drinkt voldoende. Als wij thuis zijn is hij er altijd uit en hij krijgt veel aandacht van ons. Weet iemand wat dit kan zijn?
JoBoris76 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Als ik jou was zou ik even langs de dierenarts gaan. Dit is volgens mij snot.
smurfkuh Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Lijkt mij idd ook snot. Even naar de dierenarts dus
Laura1984 Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Inderdaad, zo snel mogelijk langs de DA. Het klinkt als snot, en hoe sneller je daar bij bent, hoe beter het te genezen is.
Bunny06 Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Zo'n 1 keer per dag niest hij een paar keer en dan komt er een grote klodder wit snot/sluim uit zijn neusje. Verder is hij gezond. Je geeft zelf al aan dat hij niet gezond is.Ik zou hier ook snel mee naar de dierenarts gaan.
Aanbevolen berichten