Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We hebben ons konijntje nu anderhalve week vanaf het begin heeft ze dus last van lange keutels.

Onze konijn heeft dus keutels erbij die de lengte hebben van 2 cm die zijn wel wat natter als normaal maar dit kan ook door cisaral komen dat ze wat natter zijn.

Het zijn geen blinde darm keutels want die eet ze op, geen diarree, geen keutels met haren ik haal ze uit elkaar en dan zie ik alleen maar hooi.

Soms ook normale keutels poept ze. Ze eet nu alleen nog maar hooi want ze krijgt ook medicijn cisaral drops omdat we naar de dierenarts zijn toegeweest. Ze mag voorlopig geen vast voer meer om de maag,darmen op rust te laten komen.Men zegt ook vaak hooi is de beste remedie voor een konijn. Drinken doet ze normaal. Ze eet genoeg hooi, ze is tevens levendig. Volgende week wil ik toch weer terug gaan naar de arts om te kijken wat nu verder. Maar ik ben nieuwsgierig naar jullie meningen zodat ik ook weet waar we aan toe zijn.

Mijn vragen aan jullie.

Wie kent dit probleem wat doe je aan dit probleem.

Geplaatst:

Alle links zijn weer veranderd sinds gisteren, dus deze doet het niet meer. Wat stond er in het vorige topic? Ik zou zeggen ontwormen met Panacur die hap!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .