Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik net mijn nijn optilde zag ik een hele dikke bel poep aan z'n anusje hangen ter omvang van een golfbal, de poep zag er uit als Olvarit Spinazie. Heb het voorzichtig schoongemaakt en zag tot mijn grote schrik dat z'n anusje er niet goed uitziet. . Net of 't midden verkleefd is en de poep er via de zijkanten uitkomt. Ook zag ik de binnenkant van de anus wat uitpuilen. Ruuf is verder heel vrolijk, speels en eet goed en keek me alleen maar zo aan van "ja... is er wat?" Zit nu in zijn hok te mokken want ik laat hem nu even niet meer rondhuppen. Ga zo naar de dierenarts. Ben erg geschrokken. Hoop dat het meevalt.

Geplaatst:

Pffffff, viel gelukkig mee. Diaree waarschijnlijk door een koudje. Rufus was verder tiptop in orde. Wel moet hij een weekendje op hooi en weinig brokjes. En hij heeft "huisarrest". Niet meer dag en nacht los rondlopen, maar 's avonds netjes slapen in z'n hok. Wel had hij wat last van opgedroogd talg. Misschien dat dat ook meespeelt. In ieder geval ga ik met een gerust hart het weekend in. En Rufus.... die kijkt me nog steeds aan alsof ie wil zeggen: "waar was nou al die drukte voor nodig?"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .