Mexflex Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 De keutels van 1 van mijn konijnen zien er perfect uit, maar ze vallen makkelijk uit elkaar. Net alsof ze heel droog zijn of zo. Dit komt waarschijnlijk omdat ze er ook overheen lopen. Het lijkt dan wel heel fijn hooi ipv een keutel. Voor alle duidelijkheid, het zijn geen BDK!!!!!Is dit normaal??
Lirazel Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Goede keutels droog, groot en zitten vol vezels, het klinkt dus alsof je konijn prima keutels heeft. Als er druk op komt gaan ze dan makkelijk kapot. Hij/zij eet zeker ook goed hooi?
Bianca Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Vind het inderdaad ook normaal klinken. Ik trap zelf ook wel eens op een verdwaald keuteltje en dan is het meteen een minihoopje stof.
Mexflex Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Ja ze eet de hele dag door hooi. Ik vul de ruif 3x per dag bij dus dat zit wel goed.
Petradhd Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Je beschrijft de keutels zoals ik ze graag zie bij mijn konijnen
Mexflex Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 :mdr: Nou daar ben ik blij mee, mooie keutels dus, ik geef het door aan Fluffy..
Aanbevolen berichten