Danja Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar Protexin Fibreplex en vraag me af of iemand weet waar je dit kunt kopen in Enschede/omgeving Enschede. Een DA of een winkel, alles is goed. Ik weet dat je het online kunt bestellen, maar ik heb het nu nodig en hoop dus een plek te vinden waar ik het gelijk (nouja, morgenvroeg dan ) kan ophalen.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik weet dat mijn DA in Hengelo het gewoon heeft, dus er zullen ook vast DA's in enschede zijn die het verkopen. Misschien even rond bellen morgen.
Danja Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb vandaag al 3 DA'en gebeld en die hadden het niet . Ik zal zeker nog verder bellen morgen. Maar even voor de zekerheid mocht ik geen DA vinden die het heeft: bij welke DA kom jij?
Karina Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 En anders kun je het nog via het winkeltje van bunnybin kopen. Even op google intypen en dan kijken onder de rubriek gezondheid. Zo heb ik het besteld en was snel in huis.
Aanbevolen berichten