Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn cavia nieste vandaag en wat blijkt.. zaagsel was de boos doener. die dus meteen weggegooid en heb er nu Care Fresh pet bedding in zitten. Ik hoor hem niet meer..

Nu niest mijn konijn dus ook maar hij heeft ook nog zaagsel. Is Care Fresh niks voor hem?

Geplaatst:

Jeetje Roos, dat is ook toevallig, ik was net op zoek naar een topic over "niezen". Ik heb vandaag ook zaagsel gekocht en ontdekte net dat mijn ram een paar keer nieste, dus waarschijnlijk is zaagsel ook niet goed. Ik heb gelukkig maar een kilopak gekocht, ik denk dus dat ik toch beter wat anders kan halen als bodembedekking.

Geplaatst: (aangepast)

Ik had het ook gehoord ja, maar omdat ze bij "kids for animals" zeiden dat het wel ok was om het te gebruiken heb ik het gekocht. In het weekend gaan we bij hun een pak bodembedekking halen die niet in de winkel te koop is bij ons (volgens mij is het hemparade). Dacht dat het zaagsel wel ter overbrugging gebruikt kon worden, maar als Diego zo blijft niezen haal ik het weer weg.

Bizar trouwens, nog geen minuut geleden kwam ik op precies hetzelfde artikel terecht als jouw link.

aangepast door Tassie
Geplaatst:

Zaagsel is sowieso slecht. Maar dat heb je al gezien dus. Tsja, ik zou eerst even kijken of het de bodembedekking is, maar ook niet te lang wachten.. Als het snot is dan zit je. Is zijn neus schoon?

Geplaatst:

Mijn nijntjes lopen nu los in de tuin, als ze weer in hun hok zitten ga ik ze goed in de gaten houden. Als het genies niet stopt gaat het zaagsel er morgen maar weer uit dan.

Geplaatst:

Daarom ga ik niet hoor.

Ik ga gewoon om hem te laten checken.

Hij nieste vanwege het zaagsel want nu hoor ik hem niet meer.

Maar ik vind het fijn om hem gewoon een keer te laten checken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .