Peet Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 iemand enig idee waar ik op internet de panacurpasta kan bestellen?
Dollie Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 www.medpets.nl en www.bunnybin-winkeltje.nl
Peet Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 dankje Dollie.Bunnybin is met vakantie (bestellingen kunnen pas na de 15e augustus verwerkt worden)bij www.medpets.nl kan ik alleen panacur voor honden en paarden vinden...of kijk ik verkeerd?
Laura1984 Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Misschien kun je vragen of je DA het voor je kan bestellen?
konijn1981 Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 mijn dierenarts heeft me vloeibare panacur gegeven om diesel te ontwormen en ik mag nieuw komen halen stel dat het op is of over datum. gewoon om thuis op voorraad te hebben voor als ik weer wormen ontdek. misschien kan dat bij jouw da ook?
Peet Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 (aangepast) ik kan het idd eens vragen. ik denk alleen dat zij het in principe niet voorschrijft, maargoed vragen kan natuurlijk geen kwaad (ik heb namelijk de eerste tube via de assistent van de spoeddierenarts gekregen afgelopen zondag, zij had er nog 1 over na bestelling bij bunnybin)! ik zal morgen eens bellen, en anders nog eens goed op internet speuren....(=o.a. tbv E.Cuniculi behandeling) 2 augustus 2010 aangepast door Peet
Dollie Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 De Panacur voor honden en katten is exact dezelfde als die voor konijnen.. Althans, de dosering zal wellicht anders zijn, maar de werkzame stof is echt niet anders. Ik heb het voor mijn konijnen gebruikt (voor EC inderdaad) en heb het ook altijd in huis, zodat ik gelijk in kan grijpen als ik tekenen van EC zie.
Peet Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 ik was een beetje voorbarig, da heeft er meer dan voldoende op voorraad!! fijn!
nathalie b Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Gelukkig maar dat de DA ze op voorraad heeft!
Aanbevolen berichten