konijn1981 Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 sinds ongeveer 1 a 2 dagen (is het me opgevallen) krabt diesel zich regelmatig aan 1 oor. nu heb ik hem net op schoot genomen en eens nauwkeurig gekeken. ik kan niks in zijn oor ontdekken (beestjes ofzo). ik heb een beetje oorsmeer van de binnenkant van zijn oor weggehaald maar dat was niet veel. wel is het plekje waar hij regelmatig krabt nu roder dan normaal. ook zit er soort van krabspoor....hoe zeg je dat. geen wondje maar de huid is ook niet meer supergaaf. iemand enig idee?
konijn1981 Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 (aangepast) het plekje bevind zich aan de binnenkant van zijn oor.en hij slaat ook wel met zijn oren. 2 augustus 2010 aangepast door konijn1981
konijn1981 Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 niemand? heb er calendulanzalf opgedaan en het lijkt in ieder geval iets te helpen.
Fluffie&Bunny Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Kan oormijt zijn of een oorontsteking. Dan krabben ze veel en schudden ze met hun kop. Toch maar even bij de DA laten nakijken.
konijn1981 Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 Ja ben ook al gaan zoeken op internet. Ga morgenavond even langs de dierenarts. Hoop dat het niet erg verergerd in de tussentijd. Kan op zijn vroegst om 18.30 morgen bij de dierenarts zijn.
Fluffie&Bunny Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Dat zal geen probleem zijn, ik ben benieuwd.
Huiself Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 En? Weet je al iets meer? Ik ben namelijk nieuwsgierig, omdat Knijster de laatste tijd veel aan de buitenkant van zijn oren krabt. De dierenarts heeft hem echter onderzocht en er was niets aan de hand.
konijn1981 Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 (aangepast) Er was niks. Gewoon wat irritatie en als je begint met krabben ga je door he. Blijven smeren met calendulan en als het niet beter is volgende week terug. Misschien ook wat voor jou, ilona? Gewoon dun smeren 4 augustus 2010 aangepast door konijn1981
Aanbevolen berichten