Pussy Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 HoiIk denk dat mijn konijn verkouden is.Hij niest vaak en nu traant zijn oog ook! Wat kan ik hieraan doen? Ik vindt het heel erg dat zijn ogen tranen :(
Bianca Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Naar de dierenarts natuurlijk! morgenochtend om 8 uur (of wanneer ze open zijn) meteen bellen voor een afspraak
Laura1984 Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Ik zou er inderdaad ook zo snel mogelijk even door een konijnkundige DA naar laten kijken. Als het echt een verkoudheid (snot) is, dan is dat heel hardnekkig. Hoe sneller je er bij bent, hoe beter het te behandelen is.
Aletta Schreinemakers Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Zou ook zeker naar de DA gaan, of minstens een afspraak maken
pechkonijn Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Zo snel mogelijk naar de dierenarts, want als het niet op tijd behandeld wordt, wordt het chronisch.
Jorieke Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Mijn konijn is eindelijk van haar verkoudheid af, dankzij een antibioticakuur.Ze had gelukkig geen snot, maar als de oogjes van je konijn tranen, kan het niet lang meer duren voordat er ook snot komt (nat neusje, natte voorpoten > kan je even controleren)Je kan het beste dus even naar de dierenarts gaan en een ab-kuurtje vragen.Het is even wat geworstel met een spuitje in dat bekkie van je konijn, maar het is de moeite waard.
Aanbevolen berichten