lindaatje9 Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Snuf is niet lekker,,loopt wel uit haar hok maar ligt ook er veel in haar hok wat ze normaal helemaal niet doet.Eten doet ze wel, hooi eet ze , groente eet ze , ze keutelt ook normaal, maar je ziet gewoon aan haar dat ze niet lekker in haar vel zit.Nu hebben we ook een logeerkonijn waar snuf het helemaal niet mee eens is, want ze is vreselijk boos geweest, ook naar mij toe beet ze zelfs.het logeer konijn hebben we nu achter in de tuin gezet zodat ze haar niet ziet.Ik zat te denken misschien stress??kan dat?of zou er iets anders kunnen zijn?Ik denk dat ik morgen de dierenarts maar even bel om het uit te leggen, en kijken wat er gedaan kan worden?
lindaatje9 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 het zat me toch niet helemaal lekker, en ik ben net met snuf naar de DA geweest.conclusie Gas, ze heeft pijnstillers en iets voor de maag gehad.Ik ben zo blij dat ik naar me gevoel geluisterd heb en ben gegaan.Ik hoop maar dat ze gauw weer beter wordt
Aletta Schreinemakers Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 veel succes met haar! xx :heart:
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Goed dat je heen bent gegaan. Ik denk trouwens dat ze haar iets voor de darmen hebben gegeven (Primperid) en niet voor de maag? Maar dat maakt ook niet uit. Heb je ook iets mee gekregen voor thuis? Pijnstilling en darmstimulerende middelen? Ik raad je aan om haar buikje regelmatig te masseren. Dit helpt echt. http://konijnen.nl/ziekten/gasbuikmassage.htm
lindaatje9 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 ze heeft metocloral gehad, en dat moet ik 3x daags geven tot ze normale ( en veel) keutels heeft.En ze heeft Carprofen gehad voor de pijn.Omdat ik het niet in haar mond gespoten krijg heb ik het op een heel klein stukje brood gedaan en dat eet ze gelukkig wel op.Ik hoop dat het gauw beter gaat, ze kijkt zo triest.
Bianca Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Goed dat je gelijk gegaan bent. Met de meeste dingen die konijnen hebben kun je niet wachten, omdat ze vaak pas iets laten merken als het al heel erg is. Dus als je wat merkt.. naar de DA. Kost veel centjes, maar liever een keertje te veel dan een keertje te weinig.. toch?
Gast Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Jeetje wat een konijnen met gas toch de laatste tijd. Ik hoop dat de medicijnen gauw hun werk gaan doen. Sterkte.
lindaatje9 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Geplaatst: 29 juli 2010 De dierenarts kost inderdaad wel wat maar zoals je zegt hebben we het er wel voor over! Zeker ls je haar zo triest en zielig zit liggen in haar hok.Het gaat vandaag wel ietsie beter.De SS eet ze maar een paar brokjes van, hooi zie ik haar af en toe eten.Ik geef haar nou regelmatig een blaadje witlof want dat eet ze wel. Hoelang duurt het als een konijn gas heeft?
Aanbevolen berichten