xnienetjex Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 Sorry, moest werken vandaag..We gaan der nu heen.. 10 over half 6 moeten we er zijn en heb om een van die 2 gevraagd!Plus is er duidelijk gezegt dat we een foto willen! Jullie horen het zo!
xnienetjex Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 Nou woopy is nie meer :'( We hebben der laten inslapen.Er is een foto gemaakt.. en de dierenarts zei dat we er niet mee door moesten gaan.Nu nam ik daar geen genoegen mee.. en wou de foto zien..Maar schrok eerlijk gezegt .. Der rug stond finaal naast elkaar..:(Dus hij had inderdaad gelijk,, het was niet eerlijk, het had nooit kunne genezen..
Tassie Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 he getverderrie wat ontzettend rot voor je zeg. De tranen staan in mijn ogen! Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!
nathalie b Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ach....heel veel sterkte met dit grootte verlies!Maar de foto was dus wel nodig......als je dit eerder had geweten had je waaschijnlijk al eerder deze beslissing genomen.Je hebt alles voor haar gedaan wat mogelijk was...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ach, wat erg, maar dit was het beste voor je konijn, heel veel sterkte.
W&W Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Heb je topic ook meegevolgd, jammer dat het zo heeft moeten lopen.. Sterkte.
xnienetjex Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 (aangepast) Foto was inderdaad nodig.. Vooral voor mezelf ook.. Eerst gaven ze nog de optie om te foto niet te doen,, maar wou hem echt! Dus kreeg hem..Is echt heel confronterend.. maar anders had ik der echt niet laten gaan!Moest gewoon echt zeker weten dat het niet te genezen was.. ieder klein sprankeldje hoop had ik gepakt en was ik verder gegaan met behandelen..en inderdaad wist ik dit de vorige keer had ik er al eerder voor gekozen.. Gelukkig heeft ze geen pijn gehad en echt nog een paar leuke dagen, want aan haar zelf was weinig te merken.. Maar helaas heeft het ni zo mogen zijn :(.. Ben der ook best wel even kapot van.. was echt mijn zorgenkindje..en tis nu best stil hier ook al hebbe we nog een heel aantal konijntjes hier! ze mag nu genieten van haar rust.. Is der echt gegunt! En vergeten zullen we der nooit!Ook vandaag niet.. want de dierenarts gaf ze nog een hap in zijn vingers.. en mij gaf ze steeds kusjes..Voor ze helemaal weg was gaf ze nog ff 3 kusjes ..Zoo lief!:( 2 augustus 2010 aangepast door xnienetjex
nathalie b Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik denk dat het gewoon de beste beslissing was en dat zij dat ook wist....Wel een fijn gevoel dat ze de laatste dagen geen pijn heeft gehad.....je hebt je best gedaan;je hebt het een kans gegeven en het kon niet anders ......
Dollie Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Heel veel sterkte.. Je hebt gedaan wat je kon.
Aanbevolen berichten