Bianca Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 nee precies, zolang ze maar wel gasnorcose hebben. Want ik had verder best een redelijke dierenarts, maar die hadden dat dus niet als mogelijkheid in hun kliniek.
wupsie Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 volgens mij gebruiken ze hier ketamine. tenminste, dat is wat wij denken door max reacties op de narcose. dan is hij een beetje een dronken droppie hihi
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 Nou ja, de vorige keer heeft Fred goed gereageert op de narcose die toen gebruikt is en ze had het nu over (eerst) een roesje, dus we zullen zien. :yes:
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 Ik haal ze vannacht wel weer uit elkaar trouwens, Fred krijgt weer een berg groenvoer en Feline niets (ja, hooi) want ze eet echt heeel veel groen nu en ook het grootste deel van de biks. Op zich vind ik dat van het groen nog niet heel erg, biks is natuurlijk minder maar voor korte tijd zal ze daar niet moddervet van worden (ze was nu perfect op gewicht zei de DA) maar het gaat echt tenkoste van het hooi eten.. Vannacht heeft ze alleen hooi gehad, timothy en gewoon, zoals altijd 's nachts, en ik vind nu weer mooie keuteltjes in het hok. Normaal zijn ze nog wat groter, maar dit lijkt er al goed op. Tsja, met zulke dingen is het wel een nadeel om een koppel te hebben..
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Vraag of ze Fred na de narcose nog even een extra injektie Primeran geven....dan weet je zeker dat de boel op gang blijft.Heb ik toen bij Ollie ook gedaan uit voorzorg...kan geen kwaad.
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 Ik denk dat ze dat sowieso wel doen, aangezien hij nu viermaal daags Ciseral krijgt en zij dan meestal een injectie Primperid (en Tolfedine ipv Carprofen) geven ipv de Ciseral.
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Neem je voor na de narcose ook iets mee voor hem om te eten?Hier was een bakje groente favoriet....biks moest hij meestal niet.
Gast Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Succes morgen Iris, het gaat vast helemaal goed komen.Adviezen ga ik je niet geven, aangezien je zelf natuurlijk allang weet wat je moet doen.Maar de duimpjes gaan wel draaien voor Fred.
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 Neem je voor na de narcose ook iets mee voor hem om te eten?Hier was een bakje groente favoriet....biks moest hij meestal niet.Ja, zeker :yes: en omdat ze de konijnen van Lilian de vorige keer gemengd voer gegeven hebben ga ik nog eens hƩƩl nadrukkelijk zeggen dat ik dat absoluut niet wil hebben. Hij krijgt zijn biks mee, zijn groente (hij eet veel paardenbloembladeren en wortelloof nu, dus dat vooral) en timothy hooi mee, en een paar takjes van de appelboom want die blijft hij goed eten, daar is ie zo dol op. Indy kreeg ook altijd keurig een pakketje mee hoor. ;-) Dankjewel Loura!!
Dollie Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 Overigens gaat Feline niet mee, dat heeft wel mijn voorkeur, maar Feline is een stresskippie, die kan beter rustig bij mij thuis blijven. Zeker nu ze zelf ook niet 100% is.
Amatjuh Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Heb weer even bij gelezen, jammer dat het niet beter gaat.Veel succes morgen, ik hoop dat het zijn kiesjes zijn en hij daarna van het probleem af is.
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Heel veel succes morgen!Ik zal duimen voor Fred!
Flitzer Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 He Iris, ik heb net je hele topic doorgenomen (dat was nog een flinke klus, maar dan moet ik maar wat vaker online komen) en ze hebben het wel te pakken bij jou zeg! De duimen draaien hier vandaag in de eerste plaats voor Fred, met zijn narcose, en daarnaast natuurlijk ook voor Feline en Barber. Ze zijn bij jou in ieder geval in prima handen:yes:Succes meid en een beterschapsknuffel voor alle patiƫntjes:love:
Amatjuh Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Spannend.. weet je al hoe laat ze gaan kijken naar zn kiezen?
Joseeke Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Heel veel succes vandaag met Fred, Iris!De vorige heeft hij ook de narcose goed doorstaan, dan zal het nu vast & zeker ook helemaal goedkomen Geweldig dat hij een compleet lunchpakket meekrijgt, maar weet je idd iig wel zeker dat hij het juiste binnenkrijgt, als hij weer gelijk gaat eten Dit kan ik trouwens ook voor Ida & Nina doen komende maandag, bedenk ik me ineens!
wupsie Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 omdat iris geen computer ter beschikking heeft vandaag heeft ze me gevraagd om even namens haar dit berichtje hier te plaatsen. Fred bleek toch flinke haken te hebben. ze mag hem om 6 uur ophalen, hij was al goed aan het wakker worden. Alles is helemaal goed gegaan. het gaat dus weer helemaal goed komen met Fredje
Dollie Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Geplaatst: 29 juli 2010 Bedankt voor het plaatsen Lilian! :yes: alles is dus goed gegaan. Hij had inderdaad behoorlijke haken, er was nog niets Ć©cht stuk in zijn mond maar het moet zeker zeer gedaan hebben. Waarschijnlijk hebben we morgen nog zo'n dagje omdat het wel zeer zal doen, maar dan moet het bergopwaarts gaan. Hij is vrij laat in de middag gedaan, en nog niet zo lang wakker. Hij slingert nog wat en heeft (zowel als hier en daar) ook nog niks gegeten, maar dat komt hopelijk gauw. Hij ligt er zo zielig bij nu..... Felientje is wel heel blij dat hij er weer is, ze is hem heel veel aan het wassen enzo. Ze was ook vervelend vandaag haha. Ze sprong aldoor op de bench enzo. Maar ze heeft een groot deel van de middag bij me gelegen. In elk geval gaan we nog even zo door, elke zes uur Ciseral en elke twaalf uur Carprofen. Hij heeft bij de DA weer een injectie Primperid en Tolfedine gehad. Ik kijk even of ik hem aan het eten krijg, anders straksdwangvoeren. En maandag op na controle. Zo zit ie er nu bij.. Veilig achter/tegen Felientje.. Doordat de oogjes gezalfd worden zodat ze niet droog worden tijdens de narcose, lijkt het net of ie aan het huilen is.. En hij ziet er al zo zielig uit! Met zo veel kusjes van zo'n lief meiske moet het goedkomen toch?
YvonneH Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Wat zien ze er dan zielig uit he, zeker als ze ook nog wiebelig zijn.Fijn dat de haken nu weg zijn, hij zal zich straks wel weer veel beter voelen!
Dollie Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Geplaatst: 29 juli 2010 Jaaaaaaaaaa! HĆ©Ć©l voorzichtig heeft Fred net een hapje andijvie genomen!
wupsie Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 wat een lieve foto's! die oogjes zijn vast snel weer normaal haha. dat tongetje ook op die een na laatste foto
Fluffie&Bunny Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Fijn dat het allemaal goed is gegaan en hij eet weer!
nathalie b Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Ben zo blij dat alles goed is gegaan en dat hij al een beetje gegeten heeft!Ik hoop dat hij weer snel een beetje de oude is! Knuffel aan Fred!
Joseeke Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Arm menneke die Fred.Gelukkig is hij nu verlost van die vervelende halen & heeft hij al een beetje andijvie gegeten.Verwen 'm maar goed Deze foto vind ik helemaal...
nathalie b Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Dat vind ik nou ook de allerliefste foto!Het is net of Feline tegen Fred zegt:Kom maar Fredje...niet huilen!....ik zal je troosten.....
Aanbevolen berichten