Boseetje Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Miep wordt morgen gecastreerd en ik ben echt heel zenuwachtig nu... mw. rent wat af en ik merk dat ik echt bang ben dat het verkeerd gaat, dat zou ik mezelf nooit vergeven.... maar het moet wel dat is duidelijk... pffffffffffffffff
Laura1984 Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Heel veel succes morgen! Begrijpelijk dat je het spannend vind, het is ook niet niets! Maar het komt vast goed!
Gast Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Ik weet precies hoe je je voelt. Het is ook heel spannend, maar het komt vast goed. Veel succes morgen met nagelbijten.
C-Lot Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Succes morgen! Het komt vast helemaal goed! Laat het ons weten hoe het is gegaan!
Nefke Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Succes! Hier moeten we er ook binnenkort aan geloven en vind 't nu al spannend, dus snap helemaal dat er zenuwen zijn Maar 't komt vast goed!
Boseetje Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 zooooo Miep is nu alweer thuis!Het is eigenlijk heel erg goed gegaan.... ik heb haar 9 uur vanmorgen gebracht en gevraagd of ze de baarmoeder er ook uit wilden halen ook al ziet die er goed uit.... dit is niet gebruikelijk bij deze dierenarts dus dat hebben ze genoteerd. Ik denk dan: als je toch bezig bent... dan is de kans dat ze baarmoeder(hals) kanker krijgt ook weer weg...Ik kon om half 12 bellen hoe het gegaan was en kreeg te horen dat ze erg pittig was en iets meer verdoving nodig had... Ze was ook iets eerder wakker dan gebruikelijk en ze wilde gelijk gaan lopen wat natuurlijk niet ging. Ik heb haar om half 2 opgehaald en bij thuiskomst wat olvarit wortel gegeven. YUM YUM sjee die had trek, slokje water na en klaar was kees....Na wat gedreutel in dr hok heeft ze een plekje gevonden en slaapt ze nu erg vast. Als ik dit allemaal zo hoor en zie dan is de castratie van een ram echt peuleschil.... Het is gebeurd en ik ben benieuwd hoe snel ze opknapt. Toch wel blij dat ik het gedaan heb want nu kan ze over 10 dagen weer samen met Gijs wonen Bedankt voor jullie medeleven!
Aanbevolen berichten