Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af of een voedster na bijna 6 weken na de castratie nog kan/wil sproeien? Ik had sinds kort een wit dekentje in de ren gelegd en ik zie telkens na het plassen dat Boefje wat donkerrode/bruine druppeltjes achterlaat. Echt maar een paar..twee of drie vlekjes op het dekentje..ik lag in de ren en ze ging op mijn rug lopen en sprong er weer af.. vlak voor mijn neus zag ik weer twee of drie van die vlekjes..ik voelde op mijn rug want ik vroeg me al af of Boef echt zulke warme pootjes had..en ze had gewoon ook van die druppeltjes op mijn rug achter gelaten. Nu vroeg ik me af of ze aan het sproeien is..of dat het misschien wat anders kan zijn..ze eet wel redelijk wat wortel.. dat zou de reden van het kleurtje zijn..tis niet echt roze roodachtig..meer naar bruin toe..ze is vrolijk, eet goed..rent gekke rondjes in de ren. Het lijken niet op kleine plasjes..want tis nauwelijks ergens en tis echt te weinig denk ik voor kleine plasjes..dus denk ook geen blaasontsteking.. baarmoederproblemen lijkt me dan niet omdat die verwijderd is..en we zijn al bijna 6 weken verder.. en ze is gewoon heel levendig en fit..dus pijn heeft ze niet of nergens last van..

Geplaatst:

Nou ik denk dat ik t probleem weet.. ze is nog wel bezig met territorium..want ik had gezien dat bailey op het wctje ging en plaste..en tijdje later ging Boef en ze zat net andersom..maar rook dat plekje waar bailey geplast had en ja hoor..ze draaide zich om en precies op die plek deed zij haar plasje.. en ze zaten weer achter elkaar aan te jagen een paar uur erna.. dus ik denk dat die hormonen nog wel even rondvliegen bij dr. Ik heb het witte dekentje er maar weer uitgehaald. Dat is blijkbaar een trigger voor ze. Ik had het net gewassen dus ik dacht dat die geur er wel uit zou zijn. Ze hebben voor haar castratie ook dat dekentje in de ren gehad toen ze zo heftig bezig waren tegen elkaar.. Uiteraard had ze die ook alweer volgesproeit.. dus ja dat gaat nog wel even door denk ik.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .