Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Pralin heeft sinds gisteren witte pus in haar ogen, ze lijkt hier geen last van te hebben.

Ik heb het oog gisteren uitgekuist maar zag juist dat het oogje weer helemaal dichtzit.

Ook de vacht rond het oogje is weg!

bestaat hier een huis-tuin en keukenmiddeltje voor?

Geplaatst:

Zeker even langs de dierenarts gaan.

Heeft een van mijn mupjes ook eens gehad. Krijg je een zalfje en moet je dat een paar keer per dag goed schoonmaken. Dan is het zo beter. Daar is geen huis tuin en keukenmiddeltje voor.

Succes!

Geplaatst:

Problemen met ogen bij een konijn moet je echt zsm mee naar de dierenarts gaan want anders kan het zo erg worden dat het oog verwijderd moet worden. Ik zag ooit een klein wit vlekje op het oog van mijn konijn op een zaterdag en vond op internet allemaal waarschuwingen om er niet mee te wachten. Toen heb ik de dienstdoende gebeld en gevraagd of het echt niet tot maandag kon wachten, want een weekend consult is heel duur, maar die raden me toch ook aan zsm te komen...

Geplaatst:

Ja maar als je met een klein wit vlekje al niet kan wachten omdat het een beschadiging kan zijn die kan gaan ontsteken, dan kan je met een ontsteking waar al pus uit komt toch helemaal niet wachten?!

Geplaatst:

als het oogje heel snel al weer vol zit, moet je echt snel langs een DA hoor. kan ene onsteking zijn, of tandproblemen, snot, EC of zelfs myx (al zijn de ogen dan eerder gezwollen en rood maar okee).

dus liefst voor het weekend nog even gaan!

Geplaatst:
Ja maar als je met een klein wit vlekje al niet kan wachten omdat het een beschadiging kan zijn die kan gaan ontsteken, dan kan je met een ontsteking waar al pus uit komt toch helemaal niet wachten?!

IK bedoelde niet dat ze niet naar de dierenarts moest hoor:D Een ontsteking geeft aan dat er ergens iets niet goed is dus een dierenarts consult kan dan nooit kwaad! (en is dus ook aan te raden)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .