Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je de komkommer wel eens in kleine stukjes gesneden voor haar....misschien eet ze het dan wel.

Ik had zo'n eigenheimer die alles klein gesneden wilde ....anders zat meneer de hele avond naar een blad andijvie te kijken met een blik van.."wat moet ik daar nou weer mee?".

Ben toen gewoon alles gaan snijden (behalve rucola) ;alles op 1 boord gegooid en aanvallen maar uw groente schotel meneer!

(witlof,andijvie,klein stukje appel of kleine stukjes aardbei(deze niet elke dag),komkommer,worteltje,en een handje rucola)

Geplaatst:

Jeps ik heb groente voor dr gekocht. Ik heb andijvie, peterselie, en broccoli. Helaas lust ze geen komkommers en wortels :s Mij vader heeft vandaag van het werk een fruitmandje gekregen, alleen wij eten thuis eigelijk geen fruit alleen bananen. Dus ik kon wat meenemen heb er nu nog wat appels, perziken en kiwi's bij. Moet alleen nog even kijken of ze dit mag hebben want dat weet ik niet zeker. Ik weet iig wel dat ze dol is op peterselie en broccoli!

Ze eet opzich wel goed de groentes alleen dr biks wil ze nog steeds niet.

En drinken helaas ook niet :(

Geplaatst:

Hooi eet ze gelukkig wel, niet zoveel als voorheen maar ze eet er redelijk wat van op :)

Drinkbakje heeft ze ook staan en een flesje, helaas beide geen interesse in.

Geplaatst:

Het kan inderdaad zijn doordat ze geen biks eet en wel groente dat ze geen dorst heeft, dat merk ik hier ook als ze geen biks eten, wel groen dat ze amper drinken.

Geplaatst:

Ik was de groente zoiezo eerst af voordat ik het dr geef, dus er zit ook meteen extra water op :)

En ze heeft net alles ondergekeutelt natuurlijk weer niet in haar kattenbak maar op mijn tapijt maargoed

en wat stond dat pfoe!

Geplaatst:

Mevrouw wil nog steeds alleen groenten en geen biks of water :(

Hoe krijg ik dr weer aan de biks ? Haar nu alleen smorgens en savond groente geven (doe daar de medicijnen op) en de rest van de dag geen groente alleen biks ? Zodat ze toch aan dr biks moet beginnen als ze honger krijgt ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .