silentscream Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Sinds een maand heb ik een lief klein hangoortje genaamd Loki, Loki is een erg actief konijntje en vind het leuk om rond te lopen. Ik laat hem dan ook regelmatig rondlopen in mijn studio (zet hem wel eens op mijn bank en dan klimt hij in mijn kussens, of ik laat hem rond zijn kooi lopen (sinds een uur heeft hij ontdekt hoe hij in en uit zijn kooi moet komen). Meestal til ik hem dan nog uit de kooi en zet hem er dan ook nog in. Alleen elke keer als hij dan terug in zijn kooi is ademt hij heel snel (verder ligt hij wel in de "relax" houding en hupelt nog rond). Kan dat kwaad?
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Met warme temp kun je hem beter met rust laten...gaat ie harder van ademen..
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Is het warm in de studio? Heeft ie altijd water tot zijn beschikking? Bij deze temperaturen is dat wel noodzakelijk. Best veel konijntjes gaan dood door de warmte.. Gewoon lekker veel met rust laten, zoveel mogelijk.
Aanbevolen berichten