Car Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Beste allemaal, vanochtend zag ik dat van een oog van mijn FH het tweede ooglid (zo heet dat geloof ik?) helemaal rood is, heb ook het idee dat het nu wat groter is dan bij het andere oog. Er zit geen korstje etc omheen. Maar moet ik even naar de dierenarts? Of zijn er andere huis tuin en keukenmiddeltjes om dit te verhelpen? Alvast bedankt, Carolien
nathalie b Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Ik zou het morgen even door de DA laten bekijken en niet met van alles zelf gaan rommelen.Misschien kun je wel het oog een beetje schoonmaken met afgekoeld gekookt water.Dat kan geen kwaad. Zit er ook rommel rond zijn oog of zie je alleen wat roods?
Car Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 ah oke dankje. Nee het is echt alleen rood.. Maar wel zo rood dat als ik het zelf zou hebben, ik er wel last van zou hebben. Begrijp je?
nathalie b Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Houd hem wel in de gaten of hij blijft eten hoor!Bij niet eten wel even naar de DA.Bij de DA kunnen ze even kijken of er wat in zijn oogje zit....maar om weekend tarief te omzeilen zou ik het even zo doen.Bij twijfel kun je altijd nog gaan toch?
nataly Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Ja ik zou inderdaad even oogje schoonmaken met afgekoeld gekookt water, en dan morgen even naar de da
Aanbevolen berichten