Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 oek ik zal straks een forum daarin openen. Ik weet niet of ze ooit groente heeft gehad ik neem aan van wel toch..?heb haar vandaag 1 blaadje gegeven en ze vond het heerlijk!Wel ligt ze de heledag!Ik denk ook wel dat ze het eventuele geld terug betalen.
Bianca Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Okay, nou hou haar keutels maar goed in de gaten. Ligt ze echt de hele dag, of is ze in de ochtend en avond wat actiever? Want overdag slapen de meeste konijnen veel, maar zo rond zonsop- en ondergang worden ze actiever. En het is ook wel heel warm geweest. Vandaag is het hopelijk wat koeler, dus kijk even of ze dan ook weer normaal zit in plaats van languit ligt en misschien ietsje actiever is. Maar ik denk dat ze je in dat nestjesforum heel goed verder kunnen helpen met vragen die het over haar zwangerschap en bevalling gaan. Die mag je hier natuurlijk ook wel stellen hoor, maar daar komen weer meer mensen die daar weer meer verstand van hebben denk ik.
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 `'s avonds wel 's morgens ligt ze ook. ik zal ff een tpoc openen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 He het konijntje gaat terug op dag 28 van eventueele zwangerschap......die mag je dan niet meer verkassen.Ik snap deze mensen niet bah! ik walg hier van.....Wat een verstand!Ze mag niet meer eten dan normaal anders kunnen de jongen te groot worden.9 tijders de dracht)En ja met dit weer jongen is een drama voor moeders......Moeders worden extra belast door de jongen.Waardoor de voedsters het nog warmer hebben.
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 nee ze gaat niet op de uitgerekende datum weg.ze is op de 24e uitgerekent.en gaat op de 28ste weg. wat ik hoorde van andere dat dit niet mag. Het meisje woont 1 straat verder. is dit dan nog een probleem?
Flitzer Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Ja, ze mag gewoon niet verplaatst worden, ook al zou het bij wijze van spreken direct om de hoek zijn of naar de tuin naast de jouwe.
anoniem Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 idd. ik zou maar regelen dat als ze toch naar jou toe komt dat het zo snel mogelijk gebeurd en dat ze dan bij jou blijft tot ze weer verplaatst mag worden! mischien kan je zelfs regelen dat je haar mag overnemen. als je ouder dat natuurlijk goed vinden.want zulke mensen verdienen echt geen konijn! daar kan ik echt zo kwaad om worden! ze zouden zulke mensen dierenverbod moeten geven! maar ja gelukkig help jij dat konijn nog! heeft zij tenminste nog iemand! gr An
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Ik denk niet dat het mag, heb namelijk al :-2 paarden-2 konijnen -2 honden -1 papegaai Dus ben er bang voor.
Successie Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Ik zou met dat meisje op msn alvast bespreken dat de jongen de eerste weken niet verplaatst mogen worden en dus bij jou MOETEN blijven. Dan weet ze dat ze niet meteen voor je deur hoeft te komen staan om ze op te halen.
anoniem Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ik denk niet dat het mag, heb namelijk al :-2 paarden-2 konijnen -2 honden -1 papegaaiDus ben er bang voor. wow! nou ik begrijp je ouders dan wel! probeer dan in iedergeval te regelen dat ze wel bij jou blijft staan! tot ze verplaatst mag worden! en evt. wat langer, das des te beter! gr An
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Geplaatst: 16 juli 2010 Ik had haar gisteren avond nog even gebeld dat alles goed ging en dat ze dan langer MOET blijven. Als de jongen er zijn. Dit vond ze niet erg maar dan wouw ze wel aventoe (weet niet hoe je dat schrijft ) komen kijken.Ze heeft trouwens al een nestje gemaakt. En nu ('s morgens) slaap ze ook.Is dit vanwege de zwangerschap? heb haar vandaag 1 heel blaadje gegeven
Flitzer Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Af en toe;)Fijn dat ze het daar in ieder geval mee eens is, dat is voor de konijntjes de beste oplossing. Dat je ze niet mag houden kan ik wel begrijpen, er zit natuurlijk ergens wel een grens. Gelukkig mag ze wel langer blijven.
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Geplaatst: 16 juli 2010 Ja gelukkig wel.Hoop alleen dat ze allemaal blijven leven.
anoniem Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 wanneer ze de bevalling overleven. moeders dus ook. heb je wel grote kans dat ze het halen!het is toch ook niet meer zo heet als eerst!
Lolahethangoorkoijn Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Nee maar volgende week ook niet?Gister was zo zielig, Ik liep lang en toen lag ze te slapen en die buik ging heel snel op en neer, Dus toen had ik een handoekje (zo'n kleine) met heel koud water nat gemaakt beetje uitgewringt en op haaar gelegt en telkens als hij iets droog werd opnieuw, eerst legde ik er een bevroren fles tegen aan, maar mama denk dat dit niet goed voor de jongen is als iets heel koud er tegen aan komt.Of maakt dit niet uit? Heb haar net weer witllof geven 11/2 blaadje. Tot nu toe nog geen rare keutels gevonden.Gr!
konijn1981 Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 wauw wat goed van jou dat je zo voor haar zorgt. die andere mensen zijn slecht bezig, ze verdienen geen konijn zo.
Aanbevolen berichten