RabbitLion Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Hallo , Ik heb een mannetjes konijn die met spoed gecastreerd moet wordenomdat hij 2 andere konijnen heletijd lastig valt en aanvaltDus Weet iemand een plek om te castreren dichtbij in Breda of in Breda Met vriendelijk Groeten ,RabbitLion
bench Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 lastig valt? kun je hem dan niet tot die tijd bij andere konijnen vandaan zetten? of staan ze bij elkaar.. kan ik me niet voorstellen want hij is nog niet gecastreerd...
Engeltjes farm Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 ik ben bang dat er of meerdere rammen samen zitten of een ongecastreerde ram bij dames die wellicht al zwanger zijn? misschien kan de topicstarter even de situatie uitleggen en wat ze precies bij elkaar heeft zitten? verder kun je het beste gewoon een konijnkundige da zoeken en even bellen wanneer je terecht kan?!
Bianca Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Als je een spoedoplossing zoekt zou ik zeggen: eerst uit elkaar zetten! Ergens een kooi lenen of kopen of provisorisch iets van een krat met stro en een rennetje eromheen. Of desnoods in de badkamer als andere opties niet snel geregeld kunnen worden! Dan kun je vanuit die situatie rustig een goeie DA zoeken om hem te laten castreren. (maar dan moet dat wel de oplossing zijn, want als je rammen bij elkaar zet dan helpt castreren niet... )
RabbitLion Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 (aangepast) Ik heb de konijn (Lion) al 2 jaar was nog niet zo agresief als nu .En Lion zit in een andere plek nadat ik heb gezien dat hij aanvalt .En die andere 2 zijn voedsters en die zijn niet zwanger .Want hij jaagt aleen de konijnen weg en bijt enz.Ik heb Spoed ! Geschreven op de titel want ik wil dat hij voorDe Zomervakantie gecastreerd kan worden .En de probleem nou is ik heb nog nooit een konijnkundige gezien of gehoort in Breda .Dus weet iemand waar ik een konijnkundige kan vinden in Breda of Dichtbij in BredaMet Vriendelijk Groeten ,RabbitLion 6 juli 2010 aangepast door RabbitLion
PYT Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 (aangepast) http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.htmlHier vind je een lijst met konijnkundige dierenartsen, kijk daar maar eens wat voor jou dichtbij gelegen is 6 juli 2010 aangepast door PYT
Bunny06 Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Weet je zeker dat het een ram is? (just asking)
nathalie b Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Dierenhospitaal visdonk in Roosendaal is vrij dichtbij voor je hoor.....
jasmijn86 Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 In elk geval die ram NIET bij de voedsters laten! Onder geen beding En Nathalie heeft dus al een adresje voor je gevonden dat vlakbij is
nathalie b Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Ik snap eigenlijk het hele verhaal niet zo goed......Hij valt ineens alle konijnen aan????......en hoe weet je zeker dat die 2 voedsters niet zwanger zijn???Weet je wel zeker dat het een mannetje is......straks heb je 3 voedsters en dan kan ik dit verhaal wel verklaren maar; ik twijfel sterk aan het feit of dit wel een ventje is.......!
Aanbevolen berichten