stampertje2009 Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb een konijn van 10 maanden oud zijn naam is stampertje. Woensdagmiddag is hij ziek geworden kon niet meer goed recht lopen wilde steeds waggelen naar de rechterkant. Meteen naar de dierenarts gegaan en hij zei dat een ontstoken oor had. Maar ook zei hij dat het waggelen door evenwichtsorgaan kwam. Heeft meteen antibiotica, een spul voor de zenuwen en genoeg vocht gegeven. Omdat stamper niet meer wilde drinken. Eten deed hij nog wel maar niet zoveel als normaal. Donderdag middag moesten we weer terug maar Stamper ging al achteruit hij was veel meer aan suffen en wilde steeds het huisje in wat hij normaal niet doet. Weer naar de dierenarts gegaan toen zei men dat het toch al ernstiger was vanwege een hersenbloeding. Omdat zijn linkeroog niet meer reageerde op licht. De antibiotica had binnen 24 uur zijn werk moeten doen. De artsen hebben echt van alles nog gedaan om hem te redden maar het mocht niet meer baten. Hij is gisteravond overleden. Ben helemaal van de kaart.
mirjamspd Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 wat verschrikkelijk allemaal!Sterkte, het konijntje is nu verlost.
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Héé Vindt het héél erg voor jou en je nijntje !Je nijntje zal altijd bij je blijven...Heel veel sterkte Xx
Bianca Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Oh wat verschrikkelijk voor je. Het klinkt alsof het konijntje waarschijnlijk al een hersenbloeding had toen hij ging waggelen. Is wel heel erg jong voor zoiets, dus misschien was er altijd al iets niet goed met de hersentjes. Dan had het konijntje waarschijnlijk toch nooit een normaal konijnenleven kunnen hebben, maar dat maakt jou verdriet natuurlijk niet minder. Heel veel sterkte en we voelen hier vast allemaal met je mee.
mama van pako Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Echt heel vervelend voor je. Vooral omdat ie nog zo jong was. Heel veel sterkte.
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Wat naar zeg.. Sterkte! Ik vind het trouwens wel een goede gedachte, dat je steeds naar de dierenarts bent gegaan, zoals het hoort, maar wat veel mensen tegenwoordig niet zo vaak meer doen..
Aya Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Ook van mij heel veel sterkte. Je hebt je best gedaan voor het diertje.. Xx
Huiself Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Wat erg voor je! Ik weet wat je doormaakt, zeker als je alles hebt gedaan voor je vriendje. 10 maanden is nog erg jong en daar schrik ik wel van.
Dolphinlover1308 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Heel veel sterkte! Je hebt inderdaad alles gedaan.
Bunnyluvr Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Heel veel sterkte met het verlies en ik denk ook dat je alles hebt gedaan wat je kon.Ik leef heel erg met je mee.
Aanbevolen berichten