Boefje Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Het valt me pas sinds vandaag op, maar het lijkt wel of Boefje haar koppie is gekrompen..ze heeft ineens zo'n rare uitstraling.. als je alleen haar koppie zou zien lijkt ze wel een uitgemergeld konijntje, maar aan haar lijfje is niks aan te merken.. tis n 'spekkie'. Ze is gewoon vrolijk en drinkt en eet goed.. ik snap er niks van... zou het kunnen dat ze nu haar zomervachtje ofzo heeft en ze daardoor minder haar op dr koppie heeft? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje eng..Dit is ook eigenlijk de eerste keer dat ze echt wat haar verliest en in de rui is (geweest)..niet extreem..maar wel wat.. of heeft het misschien te maken met de castratie die ze een paar weken geleden heeft gehad.. herkent iemand dit? Is het normaal? Of moet ik me nu zorgen maken? Haar oogkastjes lijken wat hoger te staan en dr snoet spitser.. tis net of het een volwassen nijn is geworden en mijn koddig baby knuffel nijntje weg is.. raaaaaaaaaaaaaaaar...
Chani Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Stoffels koppie veranderd in ieder geval wel door de rui. In de winter heeft hij echt een babyface met bolle vachtwangetjes en in de zomer is hij een stuk "slanker" in zijn gezicht. En vooral omdat hij begint te ruien bij zijn hoofd en het lichaam later volgt, lijkt het een tijdje alsof zijn hoofd te klein is. misschien is dit ook aan de hand met jouw konijntje, maar dat kan ik van een afstandje niet bepalen natuurlijk.
Boefje Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Geplaatst: 2 juli 2010 hmm denk dat dat het zal zijn. Ze is nu bijna 1,5 jaar maar vorige jaar had ze gewoon haar zachte baby vachtje nog en is niet echt in de rui geweest.. dit jaar pas echt een beetje aan het verharen en dr haartjes werden wat stugger van de winter.. pff schrok al. Leek net of ik een totaal ander konijntje had. Nu heb ik geen baby wolletje meer..haha.. helaas de streken nog wel hahaha.
Aanbevolen berichten