mama van pako Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Er komt regelmatig vocht uit het neusje van mn konijntje. Het lijkt niet op snot: het is helder vocht. Weet iemand miss in hoeverre dit kwaad kan?
MaartenK Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 (aangepast) Niest ze er ook bij? Bij niezen kan het door wat eenvoudige op te lossen dingen komen zoals tocht, het warme weer, temperatuurverschillen, stoffige kamer, bodembedekking. Maar je weet het nooit zeker als er ook of alleen vocht uit komt, mss toch voor de zekerheid naar de DA. 1 juli 2010 aangepast door MaartenK
Hilke Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Dat hadden die van mij ook, poosje later kwam het snot! Ik zou voor de zekerheid inderdaad even langs de dierenarts gaan. Stel dat het snot is ben je er misschien wel lekker vroeg bij en is het vrij makkelijk te genezen!
mama van pako Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Ik ben gister met Pako naar de dieren arts geweest en het bleek de warmte te zijn. Er kwam alleen vocht uit zn neusje als ie gespannen was, dus ik moest in de gaten houden dat ie zich niet te druk maakte.Bedankt voor jullie advies.
nathalie b Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik had een fh en die kreeg elke keer als we onderweg waren naar de DA een natte kin.....eenmaal thuis trok dit weer weg.Elke keer als we bij de DA kwamen zei hij:o...zal even naar zijn gebit kijken ...hij kwijlt!Tot de DA eraan gewend raakte en daarna vroeg hij steeds aan Ollie spannend hè...autorijden?
Aanbevolen berichten