Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb jullie hulp hard nodig,

Gisteren middag kwam ik thuis en zat stamper recht op in de kooi hij mag altijd s middags eruit. Nadat hij eruit gesprongen was viel hij om, en loopt de hele tijd scheef net als iemand die heel veel heeft gedronken. Ben s avonds na de dierenarts gegaan en zei dat hij waarschijnlijjk middenoorontsteking had. Heeft een spuit gegeven met antibiotica, iets voor de zenuwen en 2 spuiten met vocht. Vanochtend had hij een beetje gegeten. Maar nu drinkt en eet niet meer en kan ook niet meer goed lopen. Ik moet zowieso vanmiddag met hem naar de dierenarts weer. Men zegt vaker geef dwangvoer maar hij doet zijn mond niet open zodat ik er een spuit in kan duwen. Ik ben nu radeloos.Heb voorzichtig zijn mondje nat gemaakt maar drinkt niet.

Wat moet ik nu doen

Geplaatst:

Ik zou snel terug gaan naar de dierenarts.

Misschien heeft hij wat anders als middenoorontsteking of moet hij wel andere medicijnen hebben.

Zeker als hij niet meer eet zou ik snel de dierenarts bellen.

Succes in ieder geval

Geplaatst:

Buiten het feit dat er niet voor EC behandeld wordt mis ik een pijnstiller......als hij pijn heeft stopt hij ook met eten.

Ik zou zo snel mogelijk toch naar een andere KKDA gaan....Panacur+AB+metacam.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .