Polly Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Vanmorgen heb ik Bounty en Looney weggebracht voor castratie. Ik hoop dat het weer allemaal goed gaat, blijft spannend zo'n ingreep!
Polly Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Geplaatst: 29 juni 2010 Bounty en Looney zijn weer lekker thuis, alles is gelukkig goed gegaan. Looney heeft zelfs al een beetje bieslook gegeten.
nathalie b Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 BIESLOOK?.......bieslook is giftig voor een konijn;ik hoop dat je iets anders bedoeld? Wel fijn dat het goed gegaan is met de nijnsels...
Polly Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Geplaatst: 29 juni 2010 Sorry ik bedoel peterselie,ik haal die namen altijd door elkaar.
nathalie b Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Oef...ik schrok al......zijn ze veilig uit de operatie gekomen;worden ze nog even doodziek van bieslook... Gaat alles verder goed met de nijnsels?
Polly Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 Met mijn meisjes gaat het goed. Bounty doet het al erg goed. Ze eet wortel,wortelloof,andijvie witlof, paardenbloemblad,appel,wilgenblad,basilicum,wat gras en zelfs al wat brokjes en hooi. Ook keutelt ze al goed. Looney eet zelf wat paardenbloemblad,wortelloof en wilgenblad. Ik blijf haar nog even wat dwangvoeren voor de vezels. Heb ook al wat keutels van haar gevonden. Looney krijgt voorlopig nog metocloral tot ze wat beter gaat keutelen. Verder krijgen ze 2x daags pijnstilling en antibiotica.Ben trots op mijn meisjes!De mannen zitten nu samen zonder de dames,maar dat gaat gelukkig goed. Ik vind ze nooit bij elkaar,maar ze eten wel samen.
Polly Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Geplaatst: 2 juli 2010 Mijn meisjes doen het prima en ik zou ze morgen graag weer samen bij de mannen zetten. Dan is het dag 5 na de castratie. Zouden jullie dit doen? Ik wil namelijk niet dat ze teveel van elkaar vervreemden en ik ze weer helemaal op nieuw moet koppelen. Voor de mannen is het ook beter als de dames er weer zo snel mogelijk bij zitten.Zouden jullie het doen of niet?
nathalie b Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt mij als de dames fit genoeg zijn geen probleem maar ik denk dat je het gewoon zelf even moet bekijken hoe de mannen op ze reageren.Als er gelijk gejaagd wordt en gigantisch gereden lijkt het mij nog even te vroeg .....misschien moet je wachten op een antwoord van iemand met meer ervaring met geholpen dames....
Polly Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Ik meen dat esjes na 4 dagen haar damens ook terug heeft geplaatst bij de heren. Ik had het ook aan de DA gevraagd en die zei dat het beter was om dat pas met 10 dagen te doen. Ik denk zelf inderdaad dat als ze gaan jagen en rijden het te vroeg is,maar als ze gewoon rustig zijn bij elkaar dat het wel moet kunnen.Ik wilde graag even hoe jullie erover dachten.
Aanbevolen berichten