Ga naar inhoud

Ook Bounty en Looney zijn vandaag bij de DA voor Castratie.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen heb ik Bounty en Looney weggebracht voor castratie. Ik hoop dat het weer allemaal goed gaat, blijft spannend zo'n ingreep!

Geplaatst:

Met mijn meisjes gaat het goed. Bounty doet het al erg goed. Ze eet wortel,wortelloof,andijvie witlof, paardenbloemblad,appel,wilgenblad,basilicum,wat gras en zelfs al wat brokjes en hooi. Ook keutelt ze al goed. Looney eet zelf wat paardenbloemblad,wortelloof en wilgenblad. Ik blijf haar nog even wat dwangvoeren voor de vezels. Heb ook al wat keutels van haar gevonden. Looney krijgt voorlopig nog metocloral tot ze wat beter gaat keutelen. Verder krijgen ze 2x daags pijnstilling en antibiotica.

Ben trots op mijn meisjes!

De mannen zitten nu samen zonder de dames,maar dat gaat gelukkig goed. Ik vind ze nooit bij elkaar,maar ze eten wel samen.

Geplaatst:

Mijn meisjes doen het prima en ik zou ze morgen graag weer samen bij de mannen zetten. Dan is het dag 5 na de castratie. Zouden jullie dit doen? Ik wil namelijk niet dat ze teveel van elkaar vervreemden en ik ze weer helemaal op nieuw moet koppelen. Voor de mannen is het ook beter als de dames er weer zo snel mogelijk bij zitten.

Zouden jullie het doen of niet?

Geplaatst:

Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt mij als de dames fit genoeg zijn geen probleem maar ik denk dat je het gewoon zelf even moet bekijken hoe de mannen op ze reageren.Als er gelijk gejaagd wordt en gigantisch gereden lijkt het mij nog even te vroeg .....misschien moet je wachten op een antwoord van iemand met meer ervaring met geholpen dames....

Geplaatst:

Ik meen dat esjes na 4 dagen haar damens ook terug heeft geplaatst bij de heren. Ik had het ook aan de DA gevraagd en die zei dat het beter was om dat pas met 10 dagen te doen. Ik denk zelf inderdaad dat als ze gaan jagen en rijden het te vroeg is,maar als ze gewoon rustig zijn bij elkaar dat het wel moet kunnen.

Ik wilde graag even hoe jullie erover dachten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .