Ga naar inhoud

Reusje !!

Mvrcarlaa

Aanbevolen berichten

Reusje is gecontroleerd Qua gewicht en die zit goed, en heeft tot zover daar geen last van.

De grootste konijnen houdt Karl, maar Reusje is ook groot.

We moesten vandaag de nageltjes laten knippen dus ook van reusje en der was een vrouw, ze had nog nooit z'n grote konijn gezien en vondt reusje helemaal geweldig en de arts zelf stond er ook even van te kijken....

verder gaat het goed met reusje

Er wordt in de topic gezegt dat het een vet gemeste vlaamse reus is, dat is dus niet zó

Het is echt een duitse reus, geloofde het eerst zelf ook even niet maar toch is het zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat heb ik niet gelezen.

Het is wel gefokt uit de vlaamse reus, en er is geloof ik steeds verder gegaan met de grootste dieren. Daarom is het soms de vraag of het niet gewoon grote vlamen zijn. Duitse reus is ook nog niet een erkend ras.

Maarja hier gaat het helemaal niet om! Het is een lief, tof en vooral groot konijn en daar gaat het om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn DA, staat één duitse reus wel in het systeem, maar ze is iedergeval inderdaad groot !

Haha ben benieuwd hoeveel jou nijn weegt, of pak een doos en zet je nijn daarin en dan ermee op de weegschaal, zo is het bij de DA ook gegaan ze bleef er toch niet op zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ben benieuwd hoeveel jou nijn weegt, of pak een doos en zet je nijn daarin en dan ermee op de weegschaal, zo is het bij de DA ook gegaan ze bleef er toch niet op zitten :P

Oh wat grappig! Ik ben dwergjes gewend, dus ik had gewoon een keukenweegschaal waar ik haar in zette! :-D

Hoe is het nu met Reusje verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .