Mvrcarlaa Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Reusje is gecontroleerd Qua gewicht en die zit goed, en heeft tot zover daar geen last van.De grootste konijnen houdt Karl, maar Reusje is ook groot. We moesten vandaag de nageltjes laten knippen dus ook van reusje en der was een vrouw, ze had nog nooit z'n grote konijn gezien en vondt reusje helemaal geweldig en de arts zelf stond er ook even van te kijken.... verder gaat het goed met reusje Er wordt in de topic gezegt dat het een vet gemeste vlaamse reus is, dat is dus niet zóHet is echt een duitse reus, geloofde het eerst zelf ook even niet maar toch is het zo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Oh dat heb ik niet gelezen.Het is wel gefokt uit de vlaamse reus, en er is geloof ik steeds verder gegaan met de grootste dieren. Daarom is het soms de vraag of het niet gewoon grote vlamen zijn. Duitse reus is ook nog niet een erkend ras. Maarja hier gaat het helemaal niet om! Het is een lief, tof en vooral groot konijn en daar gaat het om! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Haha inderdaad en vergeet eigenwijs niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tatjana Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Das waar tis een nog niet erkend ras, Maar hij is in ieder geval heel groot ben benieuwd hoe die van mij worden ik ga ze zo is wegen tenminste als dat lukt haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Bij mijn DA, staat één duitse reus wel in het systeem, maar ze is iedergeval inderdaad groot ! Haha ben benieuwd hoeveel jou nijn weegt, of pak een doos en zet je nijn daarin en dan ermee op de weegschaal, zo is het bij de DA ook gegaan ze bleef er toch niet op zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Wanneer komen de foto's? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Owjá sorry zal even de batterijen opladen en aan de slag gaan !!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Toch maar een groter mandje !! ------------------------------ Gelukkig is het binnen lekker koel ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Lekker ding! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2010 hihi ja he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Haha ben benieuwd hoeveel jou nijn weegt, of pak een doos en zet je nijn daarin en dan ermee op de weegschaal, zo is het bij de DA ook gegaan ze bleef er toch niet op zitten Oh wat grappig! Ik ben dwergjes gewend, dus ik had gewoon een keukenweegschaal waar ik haar in zette! :-DHoe is het nu met Reusje verder? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2010 Hahaha hier zit ook een dwergje, ook enorm schattig zijn ze hé ! Met reusje gaat het goed, Het niezen is al een stuk minder en haar snotjes beginnen nu los te komen...Ze eet en drinkt prima, ligt nu lekker helemaal uitgebreid.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten